Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <8>     >>   >5x>  

19.9.2018 15:09:55
Jméno: Rasťo Předmět: Voľba komponentov na Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW
Dobrý deň. Kúpil som auto Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW r.v.2001 a je tam namontovaný STAG, myslím asi STAG300. Chcel by som sa spýtať, či mi viete poradiť aké vstrekovače a reduktor sú na toto auto vhodné (prípadne či je toto vhodný typ LPG, alebo je aj lepší?) Nakoľko sa musia meniť, pretože je to vraj po životnosti - vstrekovače prepúšťajú a sú to vraj staré typy a reduktor asi už nebude tiež nič moc. Chcem aby to bolo v poriadku, nakoľko mám skúsenosti zo STAGom na Mondeo MK3 2.0i a nedám naň dopustiť.
Dakujem.
20.9.2018 7:41:37
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Voľba komponentov na Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW
Dobrý den, systém STAG 300 plně vyhovuje potřebám Vašeho vozidla. Ze současné nabídky je pro šestiválcový motor s výkonem 125 kW vhodný reduktor STAG R01 červený (je do 180 kW) a vstřikovače AC W01 BFC případně AC W02. U starších kitů se používaly vstřikovače Valtek typ 30. Tyto vstřikovače lze repasovat, vymění se jadérko, pružinka a gumičky a následně se provede jejich kalibrace. Co se opravy a servisu týká, můžete se obrátit na některý z našich autorizovaných servisů STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde je vyškolený personál na systémy STAG.

15.9.2018 13:44:36
Jméno: Stanislav Holub Předmět: Špatné startování
Dobrý den vlastní vozidlo Renault Scenic r.v. 2000 a jezdím na LPG zn. Stag 300. Když chci nastartovat automaticky startuji na benzín a po zahřátí se přepne na plyn. Vozidlo jede na plyn bez problémů, ale když zastavím a po několik minutách či hodin chci nastartovat vozidlo nechce naskočit až po několikátém startování. Toto startování není pravidelné, někdy startuje někdy ne. Vyměnil jsem plynový filtr, ale je to stejná závada. Když jedu pouze na benzit vozidlo normálně nastartuji. Nevím si již rady co s tím. Děkuji předem za radu.
17.9.2018 7:41:51
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Špatné startování
Dobrý den, typoval bych, že s největší pravděpodobností bude závada v některém z plynových vstřikovačů a bude třeba zkontrolovat jejich stav a provést případně repasi či výměnu. Navštivte proto některý autorizovaný servis STAG viz http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku LPG systému, závadu zjistí a odstraní.

25.8.2018 18:03:30
Jméno: Jan Předmět: Fabia I
Dlouhá léta jezdím na LPG R Laguna 2,0 dvouventil s roční nájezdem cca 35 tis.km. Přes neustálé větší či menší problémy pořád jezdím a na LPG nedám dopustit - jezdím "za polovic". Nyní si přítelkyně pořídila starší vůz Škoda Fabia I 1,2 40 kW (najeto 55 tis. km) a zvažuje přestavbu na LPG - roční nájezd cca 10 tis.km. U tohoto motoru mám obavy, jestli je přestavba vhodná. Dle mého již sám motor má své "osobní" problémy a přestavba na LPG se všemi důsledky bude pro něho smrtící. Prosím Vás o Váš názor na přestavbu tohoto motoru na LPG. Pročítal jsem mnoho příspěvků na toto téma a nemůžu se fundovaně rozhodnout. Takže žádám o radu odborníky, kteří mají zkušenosti. Osobně se přikláním k tomu, že tento motor s ročním nájezdem 10 tis. km není na přestavbu vhodný.
27.8.2018 7:46:11
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Fabia I
Dobrý den, tříválcových Fabií jsme přestavěli celou řadu a fungují bez problémů. Přestavěnou Fabii i můžete prohlédnout v naší fotogalerii http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/skoda/montaz-skoda-fabia-1-2/ .

20.8.2018 23:16:19
Jméno: vlado Předmět: stag 300 isa2 mazda disi
dobry den chcem sa spytat mam zariadenie stag 300 isa 2 prehodene z ineho vozidla.ak neratame znicenie benzinovych vstrekov.da sa to nakalibrovat?typ vstrekovania standard alebo renix ked sa zvoli casy vstrekov benzinovych ukazeje neako nestandardne.resp co by stalo prerobenie na stag 400 dpi.ak sa ten stag 300 neda spojazdnit.neviete ako je to z dostupnostov Stag 500?dakujem
21.8.2018 14:29:23
Jméno: Král Pavel Předmět: Re: stag 300 isa2 mazda disi
Dobrý den.
Stag 300ISA2 není vůbec určený k montáži do přímovstřikového motoru. Cenu přestavby bych řešil individuálně telefonicky. Stag 500dis zatím není v prodeji, výrobce stále řeší homologace některých součástí.

17.8.2018 15:56:48
Jméno: Honza Předmět: Variator Stag TAP-03/1
Dobrý den,
zaujal mne variator zapalovani Stag TAP-03/1. Chtel jsem se zeptat, zda-li je schopny fungovat ve vozidle BMW 540i (motor M62B44), s dvoupinovym cidlem otacek klikove hridele s odporem 680ohm. Pripadne jak moc pozitivni vliv by to mohlo mit? Dekuji
21.8.2018 15:08:25
Jméno: Král Pavel Předmět: Re: Variator Stag TAP-03/1
Dobrý den.
Variátory předstihu jsme používali jen u montáží na CNG v případě nějakých potíží. Rozdíl v jízdě nedokáži posoudit. Dané vozidlo kde jsme použili variátor jsme na CNG neprovozovali proto rozdíl nevím.

8.8.2018 18:44:53
Jméno: Klára Kamníková Předmět: BMW X6 kod motoru N54B30A
Dobrý den, je již možná přestavba vozu BMW X6 kod motoru N54B30A
9.8.2018 6:59:20
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: BMW X6 kod motoru N54B30A
Dobrý den, pro tento třílitrový šestiválec s přímým vstřikováním paliva bohužel zatím nemáme vhodnou sadu na jeho přestavbu na LPG.

31.7.2018 15:39:51
Jméno: Jarda Předmět: Stag-300-4
Dobry den ma nekdo manual na na stag300-4 nebo kdo by to opravil dekuji za prispevky
8.8.2018 9:16:00
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stag-300-4
Dobrý den, na opravu se můžete objednat u nás na tel. +420 606 659 530 nebo u některého z našich autorizovaných servisů viz http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/.

25.7.2018 14:07:41
Jméno: Václav Předmět: EURO 4
Dobrý den,
zvládá Vámi montovaná jednotka STAG 200 GoFast plnit emisní normu EURO 4?
Díky.
26.7.2018 7:33:07
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: EURO 4
Dobrý den, STAG GO FAST plní i vyšší EURO normy než EURO 4.

25.7.2018 10:55:18
Jméno: Jan olbert Předmět: Star r01 červeny
Chcem sa opitat mam system qbasic a reduktor R01 cerveny z auta asi mitsubishi kolo 170 kw mozem ho dat do auta 1.6 77kw ? Da sa dostelovat abi to slo vsetko v poriadku ? Dakujem
26.7.2018 7:23:13
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Star r01 červeny
Dobrý den, ano přendat reduktor do vozidla s nižším výkonem je možné, bude to fungovat.

25.7.2018 10:01:59
Jméno: Václav Předmět: auto adaptace stag 300 isa 2
Dekuji za odpověď. V první otázce jsem na konci chybně napsal auto kalibrace, mělo být napsáno auto adaptace.
Zůstává tedy prosím funkce auto adaptace zapnuta stale při provozu? Rad bych se ještě zeptal, zda benzinová mapa zůstává po načtení jíž neměnná, nebo zda se stále sama upravuje? Dekuji předem za informace.
26.7.2018 7:19:13
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: auto adaptace stag 300 isa 2
Dobrý den, pokud se funkce auto-adaptace zapne, je stále zapnutá. Benzínová mapa v plynové řídící jednotce se neustále upravuje (průměruje).

24.7.2018 19:39:46
Jméno: Václav Předmět: auto adaptace stag 300 isa2
Dobry den.
Mam nainstalovaný system stag 300 isa2 ve voze kia ceed 1.6 cvvt. Autoadaptace je prosím zapnuta pouze pri úpravě plynove mapy v závislosti na otackach a po nastaveni se vypina, nebo je autokalibrace zapnuta stale? Dekuji za odpověď.
25.7.2018 8:44:02
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: auto adaptace stag 300 isa2
Dobrý den, auto-kalibrace a auto-adaptace jsou dvě různé funkce. Auto-kalibrace se spouští po instalaci LPG systému a po zadání základních parametrů vozidla a slouží k nastavení základní plynové mapy. Poté je ještě třeba za jízdy tuto mapu zkontrolovat případně upravit. Auto-adaptace je funkce, která na základě některých parametrů OBD upravuje dávku paliva.

10.7.2018 0:55:37
Jméno: Fanus Předmět: AC STAG-300 6 QMAX BASIC
Dobrý den. Mám v autě namontovanou jednotku lpg AC STAG-300 6 QMAX BASIC a řeším kam připojit kabeláž na propojení jednotky motoru a lpg k diagnostické zásuvce když sem kabeláž připojil na piny který mají popsány ve schématu tak pří připojení k jednotce lpg a kontrole komunikace obd tak není zjištěná žádná komunikace. Mám auto ford mondeo mk3 ST220 r.v. 2003. Nemáte s tím nějakou zkušenost? Děkuji
10.7.2018 10:20:47
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: AC STAG-300 6 QMAX BASIC
Dobrý den, jsme distributor systémů STAG pro Českou republiku a zkušenosti s celým sortimentem výrobků této značky máme. Nevím, z jakého důvodu chcete změnit zapojení připojením k diagnostické zásuvce vozidla. V každém případě doporučuji jakékoliv změny v zapojení nebo nastavení systému svěřit odborné firmě, neboť tak předejdete možnému poškození motoru. Obrátit se můžete na některý náš autorizovaný servis viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ nebo se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

30.6.2018 22:09:04
Jméno: Miky Předmět: dotaz MB CLS 350
Prosím o vhodnost instalace LPG do Mercedes Benz CLS 350 /r.v. 2005 ; č. motoru 272964 30 . Prosím vyhodnotit , který typ je vhodný pro tento motor a Vaše doporučení . Děkuji Miky
2.7.2018 8:01:40
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: dotaz MB CLS 350
Dobrý den, pro přestavbu Vašeho motoru máme vhodné kity STAG QMAX Plus, ZAVOLI Bora S64, LOVATO Easy Fast C-OBDII. Moje doporučení je STAG QMAX Plus – má vysoce kvalitní komponenty, , má jedny z nejrychlejších vstřikovačů na trhu, záruka na řídící jednotku 5 let. Pokud montáž provede některý z našich autorizovaných servisů STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , vztahuje se na montáž evropská záruka v rámci které lze záruční opravu provést v kterémkoli autorizovaném servisu STAG.

25.6.2018 14:25:55
Jméno: Lukas Předmět: Octavia 1.6 75KW BFQ 2006
Dobry den mam namontovany splynovac STAG 200 Gofast na tomto motore, a celkovo to po nastaveni mapy ide v pohode az na tu spotrebu co si myslim ze je trosku vysoka. Mavam zvycajne na plny tak 8.6 -9l na 100km. V servise mi tvrdia ze co riesim ked mi to ide. Mozem vas poprosit o radu ako by som si to mohol nastavit ja? Softver aj kabel mam len nechcem si to este viac rozladit aby mi napriklad nezacali vyhadzovat checky atd. Niekde som pocul ze treba sledovat casy vstrekov benzinu a plynu. Popripade ako viem spoznat ze lpg vstrekovace su spinave uz? Vstrekovace mam AC-W01, popripade dake tipy ? Dakujem velmi pekne
25.6.2018 15:09:59
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Octavia 1.6 75KW BFQ 2006
Dobrý den, díky rozličným fyzikálním vlastnostem, zejména výhřevnosti, bude spotřeba LPG oproti benzínu vždy vyšší o 10-15%. Podle mě je spotřeba 8,6 – 9 l LPG odpovídající pro toto vozidlo. Co se nastavení LPG systému týká školíme naše partnery a školení programování zabere cca půl dne, proto Vám nemohu v pár řádkách na fóru poskytnou jednoduchou radu. Jakákoliv změna v nastavení bez potřebných znalostí může vést k vážnému poškození motoru. Proto doporučuji návštěvu v odborném servise, kde diagnostikou zkontrolují plynovou mapu a v případě potřeby provedou její změnu. Obrátit se můžete na některý autorizovaný servis zde http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde Vám vyškolení pracovníci výrobcem systému STAG poskytnou služby na nejvyšší úrovni.

25.6.2018 12:18:53
Jméno: Oskar Scholtz Předmět: Octavia 1.8 turbo
Dobry den mam tri mesice octavii 1.8 turbo 110kw motor aum rok 2003 splnuje euro4 chtel bych ji predelat na lpg pravdepodobne stag jsou i lepsi ,kvalitnejsi systemy najezdim rocne cca30tkm potrebuji opravdu spolehlivy system ,jak tento typ motoru snasi lpg musi mit primaz atd mam v nem nezavisle topeni vodni eberspracher nebude mit vliv na montaz a naslednou funkci kolem motoru je spousta hadic a montaz plynu jeste vice znepristupni pripadne opravy a vymneny komponentu starteru atd ktery typ lpg znacka nezabira tolik mista kolem motoru ktery system je dnes opravdu spicka v kvalite bez ohledu na cenu dekuji a zdravim Oskar od opavy
25.6.2018 14:02:27
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Octavia 1.8 turbo
Dobrý den, tento motor nepotřebuje ochranu ventilů. Ohledně motorového prostoru a možného umístění komponent se bez prohlídky vozidla nemohu vyjadřovat, zkušení a vyškolení mechanici v autorizovaných servisech STAG viz http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ si s montáží do tohoto vozu dokáží poradit. Co se systému STAG týká, kvalitou se plně vyrovná dražším italským nebo holandským systémům. Pro přestavbu bych doporučoval použít řídící jednotku STAG QBOX Basic spolu s reduktorem STAG R01 červený (do 184 kW) a velice rychlými vstřikovači AC W02 (AC W03), které patří k nejrychlejším na trhu (předčí vstřikovače HANA, Baracuda….) a jejich životnost je min 100 tis. km a v případě potřeby se nechají jednoduše vyčistit. Kvalitu tohoto systému podtrhuje 5letá záruka na rozdíl od italských a holandských systémů. Se systémem STAG se přestavěla v naší síti celá řada těchto motorů a všechny fungují bez problémů.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <8>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací