Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <8>     >>   >5x>  

8.11.2018 15:52:46
Jméno: Roman Novotný Předmět: LPG stag 300
Dobrý den moje fabia 1.4 16v.Stag 300.
Nepřepíná na LPG motor je ohřátí a kontrolka na přepínači LPG stále bliká zeleně.
Může to dělat teplotní čidlo na reduktoru děkuji
.
9.11.2018 7:36:35
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: LPG stag 300
Dobrý den, pro přepnutí musí být splněny nastavené podmínky a pokud některá z těchto podmínek není splněna, k přepnutí nedojde. Závada teplotního čidla je jednou z možných příčin. Doporučuji proto navštívit odborný servis, který diagnostikou zjistí závadu a odstraní ji.

17.10.2018 11:07:08
Jméno: Tomáš Předmět: LPG problém
Auto: VW Bora 2.3 V5 4Motion 110kw
17.10.2018 13:01:12
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: LPG problém
Dobrý den, přestavba Vašeho vozidla na LPG je možná, cenu Vám zasílám mailem.

17.10.2018 11:05:25
Jméno: Tomáš Předmět: LPG problém
Dobrý den
Mám problém se svým LPG systémem, který i po zahřátí motoru na provozní teplotu "cuka" s motorem a nemá vykon, děje se to v rozmezí od 3000-4000 ot./min, po 4000 jede jak střela ale v tom rozmezí motor cuka a je bez výkonu, dále systém má až poslední dobu příliš vysokou spotřebu cca 18l/100km, dále motor se třeba i na volnoběh kdy není v zápřahu a otáčky se pohybují od 800-900. Auto jsem již koupil s namontovaným systémem STAG AC, vstřikovací lišta není tvořena z kovu ale je tvořena pěti vstřikovači propojenými hadicí.
Chtěl by jsem se zeptat na kolik vyjde samotný vstřik a kde jej pořídit.
Předem děkuji
17.10.2018 12:59:38
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: LPG problém
Dobrý den, pro zjištění, proč vozidlo cuká, je třeba provést diagnostiku benzínové části, zejména zapalovací soustavy, a i plynové části včetně přezkoušení těsnosti celého LPG systému a dle výsledku provést opravu. Cenu vstřikovače Vám sdělíme po upřesnění konkrétního typu, který ve voze máte, na tel. 606 728 358.

2.10.2018 21:19:07
Jméno: Jan Předmět: Hyundai Sonata 2,4 - 119kw
Dobrý den,

jaký system by jste mi doporučili na vozidlo Hyundai Sonata 2,4 - 119kw ?

Je nutná ochrana ventilů ?

Roční nájezd mám kolem 60.000 km / rok, je pro mě důležitá dlouhá životnost a spolehlivost.

Děkuji.

Jan.
3.10.2018 7:14:56
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Hyundai Sonata 2,4 - 119kw
Dobrý den, protože neuvádíte ani rok výroby ani kód motoru, domnívám se, že se jedná o kód motoru G4KC tedy o motor s přímým vstřikováním paliva vyráběný v letech 2005 až 2010. Bohužel pro přestavbu tohoto přímovstřikového motoru nemáme v současné době vhodnou sadu na přestavbu.

19.9.2018 15:09:55
Jméno: Rasťo Předmět: Voľba komponentov na Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW
Dobrý deň. Kúpil som auto Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW r.v.2001 a je tam namontovaný STAG, myslím asi STAG300. Chcel by som sa spýtať, či mi viete poradiť aké vstrekovače a reduktor sú na toto auto vhodné (prípadne či je toto vhodný typ LPG, alebo je aj lepší?) Nakoľko sa musia meniť, pretože je to vraj po životnosti - vstrekovače prepúšťajú a sú to vraj staré typy a reduktor asi už nebude tiež nič moc. Chcem aby to bolo v poriadku, nakoľko mám skúsenosti zo STAGom na Mondeo MK3 2.0i a nedám naň dopustiť.
Dakujem.
20.9.2018 7:41:37
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Voľba komponentov na Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW
Dobrý den, systém STAG 300 plně vyhovuje potřebám Vašeho vozidla. Ze současné nabídky je pro šestiválcový motor s výkonem 125 kW vhodný reduktor STAG R01 červený (je do 180 kW) a vstřikovače AC W01 BFC případně AC W02. U starších kitů se používaly vstřikovače Valtek typ 30. Tyto vstřikovače lze repasovat, vymění se jadérko, pružinka a gumičky a následně se provede jejich kalibrace. Co se opravy a servisu týká, můžete se obrátit na některý z našich autorizovaných servisů STAG viz. http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde je vyškolený personál na systémy STAG.

15.9.2018 13:44:36
Jméno: Stanislav Holub Předmět: Špatné startování
Dobrý den vlastní vozidlo Renault Scenic r.v. 2000 a jezdím na LPG zn. Stag 300. Když chci nastartovat automaticky startuji na benzín a po zahřátí se přepne na plyn. Vozidlo jede na plyn bez problémů, ale když zastavím a po několik minutách či hodin chci nastartovat vozidlo nechce naskočit až po několikátém startování. Toto startování není pravidelné, někdy startuje někdy ne. Vyměnil jsem plynový filtr, ale je to stejná závada. Když jedu pouze na benzit vozidlo normálně nastartuji. Nevím si již rady co s tím. Děkuji předem za radu.
17.9.2018 7:41:51
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Špatné startování
Dobrý den, typoval bych, že s největší pravděpodobností bude závada v některém z plynových vstřikovačů a bude třeba zkontrolovat jejich stav a provést případně repasi či výměnu. Navštivte proto některý autorizovaný servis STAG viz http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ , kde provedou diagnostiku LPG systému, závadu zjistí a odstraní.

25.8.2018 18:03:30
Jméno: Jan Předmět: Fabia I
Dlouhá léta jezdím na LPG R Laguna 2,0 dvouventil s roční nájezdem cca 35 tis.km. Přes neustálé větší či menší problémy pořád jezdím a na LPG nedám dopustit - jezdím "za polovic". Nyní si přítelkyně pořídila starší vůz Škoda Fabia I 1,2 40 kW (najeto 55 tis. km) a zvažuje přestavbu na LPG - roční nájezd cca 10 tis.km. U tohoto motoru mám obavy, jestli je přestavba vhodná. Dle mého již sám motor má své "osobní" problémy a přestavba na LPG se všemi důsledky bude pro něho smrtící. Prosím Vás o Váš názor na přestavbu tohoto motoru na LPG. Pročítal jsem mnoho příspěvků na toto téma a nemůžu se fundovaně rozhodnout. Takže žádám o radu odborníky, kteří mají zkušenosti. Osobně se přikláním k tomu, že tento motor s ročním nájezdem 10 tis. km není na přestavbu vhodný.
27.8.2018 7:46:11
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Fabia I
Dobrý den, tříválcových Fabií jsme přestavěli celou řadu a fungují bez problémů. Přestavěnou Fabii i můžete prohlédnout v naší fotogalerii http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/skoda/montaz-skoda-fabia-1-2/ .

20.8.2018 23:16:19
Jméno: vlado Předmět: stag 300 isa2 mazda disi
dobry den chcem sa spytat mam zariadenie stag 300 isa 2 prehodene z ineho vozidla.ak neratame znicenie benzinovych vstrekov.da sa to nakalibrovat?typ vstrekovania standard alebo renix ked sa zvoli casy vstrekov benzinovych ukazeje neako nestandardne.resp co by stalo prerobenie na stag 400 dpi.ak sa ten stag 300 neda spojazdnit.neviete ako je to z dostupnostov Stag 500?dakujem
21.8.2018 14:29:23
Jméno: Král Pavel Předmět: Re: stag 300 isa2 mazda disi
Dobrý den.
Stag 300ISA2 není vůbec určený k montáži do přímovstřikového motoru. Cenu přestavby bych řešil individuálně telefonicky. Stag 500dis zatím není v prodeji, výrobce stále řeší homologace některých součástí.

17.8.2018 15:56:48
Jméno: Honza Předmět: Variator Stag TAP-03/1
Dobrý den,
zaujal mne variator zapalovani Stag TAP-03/1. Chtel jsem se zeptat, zda-li je schopny fungovat ve vozidle BMW 540i (motor M62B44), s dvoupinovym cidlem otacek klikove hridele s odporem 680ohm. Pripadne jak moc pozitivni vliv by to mohlo mit? Dekuji
21.8.2018 15:08:25
Jméno: Král Pavel Předmět: Re: Variator Stag TAP-03/1
Dobrý den.
Variátory předstihu jsme používali jen u montáží na CNG v případě nějakých potíží. Rozdíl v jízdě nedokáži posoudit. Dané vozidlo kde jsme použili variátor jsme na CNG neprovozovali proto rozdíl nevím.

8.8.2018 18:44:53
Jméno: Klára Kamníková Předmět: BMW X6 kod motoru N54B30A
Dobrý den, je již možná přestavba vozu BMW X6 kod motoru N54B30A
9.8.2018 6:59:20
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: BMW X6 kod motoru N54B30A
Dobrý den, pro tento třílitrový šestiválec s přímým vstřikováním paliva bohužel zatím nemáme vhodnou sadu na jeho přestavbu na LPG.

31.7.2018 15:39:51
Jméno: Jarda Předmět: Stag-300-4
Dobry den ma nekdo manual na na stag300-4 nebo kdo by to opravil dekuji za prispevky
8.8.2018 9:16:00
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stag-300-4
Dobrý den, na opravu se můžete objednat u nás na tel. +420 606 659 530 nebo u některého z našich autorizovaných servisů viz http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/.

25.7.2018 14:07:41
Jméno: Václav Předmět: EURO 4
Dobrý den,
zvládá Vámi montovaná jednotka STAG 200 GoFast plnit emisní normu EURO 4?
Díky.
26.7.2018 7:33:07
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: EURO 4
Dobrý den, STAG GO FAST plní i vyšší EURO normy než EURO 4.

25.7.2018 10:55:18
Jméno: Jan olbert Předmět: Star r01 červeny
Chcem sa opitat mam system qbasic a reduktor R01 cerveny z auta asi mitsubishi kolo 170 kw mozem ho dat do auta 1.6 77kw ? Da sa dostelovat abi to slo vsetko v poriadku ? Dakujem
26.7.2018 7:23:13
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Star r01 červeny
Dobrý den, ano přendat reduktor do vozidla s nižším výkonem je možné, bude to fungovat.

25.7.2018 10:01:59
Jméno: Václav Předmět: auto adaptace stag 300 isa 2
Dekuji za odpověď. V první otázce jsem na konci chybně napsal auto kalibrace, mělo být napsáno auto adaptace.
Zůstává tedy prosím funkce auto adaptace zapnuta stale při provozu? Rad bych se ještě zeptal, zda benzinová mapa zůstává po načtení jíž neměnná, nebo zda se stále sama upravuje? Dekuji předem za informace.
26.7.2018 7:19:13
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: auto adaptace stag 300 isa 2
Dobrý den, pokud se funkce auto-adaptace zapne, je stále zapnutá. Benzínová mapa v plynové řídící jednotce se neustále upravuje (průměruje).

24.7.2018 19:39:46
Jméno: Václav Předmět: auto adaptace stag 300 isa2
Dobry den.
Mam nainstalovaný system stag 300 isa2 ve voze kia ceed 1.6 cvvt. Autoadaptace je prosím zapnuta pouze pri úpravě plynove mapy v závislosti na otackach a po nastaveni se vypina, nebo je autokalibrace zapnuta stale? Dekuji za odpověď.
25.7.2018 8:44:02
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: auto adaptace stag 300 isa2
Dobrý den, auto-kalibrace a auto-adaptace jsou dvě různé funkce. Auto-kalibrace se spouští po instalaci LPG systému a po zadání základních parametrů vozidla a slouží k nastavení základní plynové mapy. Poté je ještě třeba za jízdy tuto mapu zkontrolovat případně upravit. Auto-adaptace je funkce, která na základě některých parametrů OBD upravuje dávku paliva.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <8>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací