Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska


Emulátory

Foto

Nepostradatelný pro použití v automobilech generujících chybové kódy spojené s tlakem paliva při provozu na LPG / CNG.

Model A je vybaven automatickým nastavením signálů, což zefektivňuje využití v dalších modelech nových vozidel jako jsou:
Opel Astra IV, Opel Insignia, Chevrolet Captiva, VOLVO S40, S60, S60R, S80, XC70, XC90.

Foto

Univerzální emulátor 1 nebo 2 benzínových vstřikovačů. V případě emulace benzínu jednoho vstřikovačea může být emulace odporu na hodnotu  100/50 Ω. Emulace dvou benzínových vstřikovačů, může být emulace odpor nastaven na 100/50 Ω. Je snadno nastavitelný, doba aktivace emulátoru je indikována LED diodou. K dispozici s univerzální připojovací vodiče.

Foto

Emulátor pro 6-ti válecové motory s vícebodovým vstřikováním paliva t a vnitřním odporem 100 Ω. Snadno nastavitelná doba emulace je indikována LED diodou. Dostupné konektory pro připojení vodičů: Evropa / Bosh E nebo Universal U.

Foto

Emulátor pro 4 válcové motory s vícebodovým vstřikováním paliva a  vnitřním odporem 100 Ω. Snadno nastavitelná doba emulace pomocí indikace LED diodou. Dostupné konektory připojení vodičů: Evropa / Bosh E nebo Universal U.

Foto

Rodina univerzálních emulátorů pro 4 válcové motory s vícebodovým vstřikováním paliva. Možnost nastavit emulace v rozsahu odporu 100/50/33  Ω. Snadno nastavitelná doba emulace indikována LED diodou. Dostupné konektory pro připojení vodičů: Evropa / Bosh E, F Fiat, Honda H, "japonský" J, Nissan N nebo Universal U.

Foto

Emulator hladiny paliva v nádrži FLE-JC je určen pro použití v automobilech (zejména japonských), u kterých je odpor plováku je mezi 10Ω. - 550Ω. Řídící jednotka počítá množství spotřebovaného paliva na základě vstřikovacích časů a počtu ujetých kilometrů.
AC SA navrhuje emulátor aplikace FLE-JC v autech ze seznamu níže, ale nezaručuje správnou funkci emulátoru v důsledku že výrobci automobilů používají řadu senzorů ve stejných modelech.

Foto

Emulátor tlaku paliva (variabilní tlak) pro odstranění chybových hlášení v automobilech vybavdených čidlem tlaku  na benzínové vstřikovací liště. Emulátor byl zkontruován tak, aby spolupracoval s řídícími jednotkami série STAG-300.

Foto

Emulátor tlaku paliva určený pro vozidla, u kterých se při jízdě na plyn opakuje chyba  (Check Engine) v souvislosti s výpadky signálů vztahujících se k nedostatku benzínu související s obvodem regulátoru tlaku benzínu na vstřikovací liště. Je určen pro motory skupiny Volvo.
FPE-V udržuje konstantní tlak paliva přizpůsobený aktuálním požadavkům řídící jednotky, což zajišťuje správný chod motoru na plynový pohon.
Použití emulátoru zajistí zachování klíčových parametrů motoru při přepnutí na plyn.

Foto

ELE-FC je emulátor hladiny paliva určený pro vozidla (zejména francouzských výrobců) s odporem odpor plováku v rozsahu 0 - 600Ω.

Foto

Emulátor typu FLE-P obnovuje správnou indikaci hladiny paliva ve vozidlech poháněných LPG / CNG a vybavené palubním počítačem. Instalace LPG/CNG ve vozidlech s palubním počítačem může způsobit chyby indikace hladiny benzínu, protože spotřeba se vypočítává na základě ujeté vzdálenosti a jízdních podmínkách (u vozidel, která nejsou vybavena palubním počítačem, jen s plovákem v nádrži). Bez ohledu na to, že vozidlo jede na plyn palubní počítač nesprávně signalizuje úbytek benzin což mate řidiče a neumožňuje řidiči přesně vyhodnotit aktuální stav benzínu v nádrži. EMULATOR FLE-P eliminuje tento problém.

Foto

Emulátor tlaku paliva FPE kopíruje správný tlak benzínu u vozidel poháněných LPG/CNG. Pokud vozidlo jede na plyn, není benzín odebírán z benzínové vstřikovací lišty a tlak benzínu stoupá nad nastavenou hodnotou. V důsledku tohozkracuje řídící jednotka vstřikovací časy a nebo hlásí chybu. Pro eliminaci této chby by měl být použit Emulator FPE.

Emulátor FPE je třeba použít u vozidel: Ford Escape 3,0 V6, Explorer 2007, F150 od roku 2004, Jaguar X-Type 2.5i V6 24V Multipoint '02 XB (OBD), Jaguar s motory 2,5 l, 3,0 l, Mustang 4.0, Volvo s 5 válcy 2.4L. Emulátor tlaku paliva FPE je také kompatibilní s jinými vozy, které nejsou uvedeny výše a mají senzor tlaku paliva na palivové liště (většinou motory skupiny ford).

Foto

ISE-D4 emulátor benzínových vstřikovacích časů byl zkontruován pro současné použití spolu s řídící jednotkou STAG 400 DPI v automobilech Toyota. Emulátor ISE-D4 snímá signály vysílané řídící jednotky pro modul řízení benzínových a převádí je do formy, která je čtena řídící jednotkou STAG 400 DPI. Pokud motor běží na benzín, emulátor  zmíněné signály nemění čímž je zajištěna bezchybná činnost benzínových vstřikovačů.

Foto

Sada ISE-VK obsahuje emulátor signálů benzínových vstřikovacích časů pro použití s řídící jednotkou STAG 400 DPI ve vozech Nissan.


Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací