Nepostradatelný pro použití v automobilech generujících chybové kódy spojené s tlakem paliva při provozu na LPG / CNG.
Model A je vybaven automatickým nastavením signálů, což zefektivňuje využití v dalších modelech nových vozidel jako jsou:
Opel Astra IV, Opel Insignia, Chevrolet Captiva, VOLVO S40, S60, S60R, S80, XC70, XC90.
Univerzální emulátor 1 nebo 2 benzínových vstřikovačů. V případě emulace benzínu jednoho vstřikovačea může být emulace odporu na hodnotu 100/50 Ω. Emulace dvou benzínových vstřikovačů, může být emulace odpor nastaven na 100/50 Ω. Je snadno nastavitelný, doba aktivace emulátoru je indikována LED diodou. K dispozici s univerzální připojovací vodiče.
Emulátor pro 6-ti válecové motory s vícebodovým vstřikováním paliva t a vnitřním odporem 100 Ω. Snadno nastavitelná doba emulace je indikována LED diodou. Dostupné konektory pro připojení vodičů: Evropa / Bosh E nebo Universal U.
Emulátor pro 4 válcové motory s vícebodovým vstřikováním paliva a vnitřním odporem 100 Ω. Snadno nastavitelná doba emulace pomocí indikace LED diodou. Dostupné konektory připojení vodičů: Evropa / Bosh E nebo Universal U.
Rodina univerzálních emulátorů pro 4 válcové motory s vícebodovým vstřikováním paliva. Možnost nastavit emulace v rozsahu odporu 100/50/33 Ω. Snadno nastavitelná doba emulace indikována LED diodou. Dostupné konektory pro připojení vodičů: Evropa / Bosh E, F Fiat, Honda H, "japonský" J, Nissan N nebo Universal U.
Emulator hladiny paliva v nádrži FLE-JC je určen pro použití v automobilech (zejména japonských), u kterých je odpor plováku je mezi 10Ω. - 550Ω. Řídící jednotka počítá množství spotřebovaného paliva na základě vstřikovacích časů a počtu ujetých kilometrů.
AC SA navrhuje emulátor aplikace FLE-JC v autech ze seznamu níže, ale nezaručuje správnou funkci emulátoru v důsledku že výrobci automobilů používají řadu senzorů ve stejných modelech.
Emulátor tlaku paliva (variabilní tlak) pro odstranění chybových hlášení v automobilech vybavdených čidlem tlaku na benzínové vstřikovací liště. Emulátor byl zkontruován tak, aby spolupracoval s řídícími jednotkami série STAG-300.
Emulátor tlaku paliva určený pro vozidla, u kterých se při jízdě na plyn opakuje chyba (Check Engine) v souvislosti s výpadky signálů vztahujících se k nedostatku benzínu související s obvodem regulátoru tlaku benzínu na vstřikovací liště. Je určen pro motory skupiny Volvo.
FPE-V udržuje konstantní tlak paliva přizpůsobený aktuálním požadavkům řídící jednotky, což zajišťuje správný chod motoru na plynový pohon.
Použití emulátoru zajistí zachování klíčových parametrů motoru při přepnutí na plyn.
ELE-FC je emulátor hladiny paliva určený pro vozidla (zejména francouzských výrobců) s odporem odpor plováku v rozsahu 0 - 600Ω.
Emulátor typu FLE-P obnovuje správnou indikaci hladiny paliva ve vozidlech poháněných LPG / CNG a vybavené palubním počítačem. Instalace LPG/CNG ve vozidlech s palubním počítačem může způsobit chyby indikace hladiny benzínu, protože spotřeba se vypočítává na základě ujeté vzdálenosti a jízdních podmínkách (u vozidel, která nejsou vybavena palubním počítačem, jen s plovákem v nádrži). Bez ohledu na to, že vozidlo jede na plyn palubní počítač nesprávně signalizuje úbytek benzin což mate řidiče a neumožňuje řidiči přesně vyhodnotit aktuální stav benzínu v nádrži. EMULATOR FLE-P eliminuje tento problém.
Emulátor tlaku paliva FPE kopíruje správný tlak benzínu u vozidel poháněných LPG/CNG. Pokud vozidlo jede na plyn, není benzín odebírán z benzínové vstřikovací lišty a tlak benzínu stoupá nad nastavenou hodnotou. V důsledku tohozkracuje řídící jednotka vstřikovací časy a nebo hlásí chybu. Pro eliminaci této chby by měl být použit Emulator FPE.
Emulátor FPE je třeba použít u vozidel: Ford Escape 3,0 V6, Explorer 2007, F150 od roku 2004, Jaguar X-Type 2.5i V6 24V Multipoint '02 XB (OBD), Jaguar s motory 2,5 l, 3,0 l, Mustang 4.0, Volvo s 5 válcy 2.4L. Emulátor tlaku paliva FPE je také kompatibilní s jinými vozy, které nejsou uvedeny výše a mají senzor tlaku paliva na palivové liště (většinou motory skupiny ford).
ISE-D4 emulátor benzínových vstřikovacích časů byl zkontruován pro současné použití spolu s řídící jednotkou STAG 400 DPI v automobilech Toyota. Emulátor ISE-D4 snímá signály vysílané řídící jednotky pro modul řízení benzínových a převádí je do formy, která je čtena řídící jednotkou STAG 400 DPI. Pokud motor běží na benzín, emulátor zmíněné signály nemění čímž je zajištěna bezchybná činnost benzínových vstřikovačů.
Sada ISE-VK obsahuje emulátor signálů benzínových vstřikovacích časů pro použití s řídící jednotkou STAG 400 DPI ve vozech Nissan.
TECHNICKÁ PODPORA STAG
PRO SMLUVNÍ PARTNERY
Král Pavel
e-mail: technik@autogascentrum.cz
mobil: +420 602 518 625
telefon: +420 383 324 912
prave menu