STAG R14 je určen pro vozidla se sekvenčním systémem vstřikování CNG (Metan). Konstantní tlak je nezávisvý na teplotě těla regulátoru a venkovní teplotě. Reduktor je vyroben ze dvou hliníkových odlitků spojených šrouby s talířové pružiny, což zajišťuje kompaktní konstrukci zařízení a konstantní tlak obou částí těla.
Reduktor je určen pro sekvenční systémy vstřikování plynné fáze LPG.
Rduktor R01 odpařuje kapalnou fázi LPG na plynnou fázi, která je dávkována do válců. Reduktor STAG R01 zajišťuje stabilní a nepřetržitý tlak pro přesné dávkování plynu do válců prostřednictvím vstřikovačů. Reduktor je určen pro všechny vozy s výkonem motoru do 150 hp (černý) nebo až do 250 hp (červený), včetně přeplňovaných motorů.
STAG R01 CS je vyhřívání reduktoru . Řídicí jednotka analyzuje provoz regulátour teploty topení při každém zapnutí zapalování. Topné těleso převádí elektrický proud na teplo potřebné pro odpaření plynu.
Jednostupňový reduktor STAG R02 je určen pro sekvenční systémy vstřikování plynu. Reduktor snižuje tlak LPG přicházející z nádrže a přeměňuje ho na plynnou fázi (odpařováním). Charakteristickým rysem reduktoru jsou jeho malé rozměry a unikátní konstrukce složená ze dvou hliníkových odlitků a krytu z tvrdého a odolného plastu, který se u konkurenčních reduktorů nevyskytuje.
Jednostupňový zdvojený reduktor STAG R02 TWIN je určen pro automobily se sekvenčním vstřikováním plynu. Reduktor přeměňuje kapalanou fázi LPG přiváděnou z nádrže na plynnou fázi a snižuje tlak LPG a udržuje pracovní tlak v systému.
TECHNICKÁ PODPORA STAG
PRO SMLUVNÍ PARTNERY
Král Pavel
e-mail: technik@autogascentrum.cz
mobil: +420 602 518 625
telefon: +420 383 324 912
prave menu