Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <12>     >>   >5x>  

20.11.2020 14:01:16
Jméno: Tomáš Předmět: Stag 300
Dobrý deň, chcel by som vás poprosiť o radu. Jedná sa o Stag-8-Isa 2. Auto fungovalo bez problému. Nedávno z ničoho nič nechcelo prepnúť na LPG, skúsil som znova, išlo a takto dookola (raz ide, raz nie) dnes som napojil diagnostiku a píše : "Nízky tlak plynu". Nádrž je plná, neviete mi poradiť kde začať hľadať chybu?
Ďakujem
20.11.2020 14:53:11
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stag 300
Dobrý den, v prvé řadě je třeba zkontrolovat těsnost celého systému, dále pak zda reduktor zajišťuje v systému správný tlak a v případě potřeby provést nastavit správný tlak (cca 1,2 bar v závislosti na velikosti použitých trysek). Pokud je tlak správný, pak je třeba provést kontrolu funkce předního a zadního elektroventilu – někdy bývá jadérko zatuhlé. V případě změny tlaku na reduktoru je třeba jízdní zkouškou zkontrolovat plynovou mapu, eventuelně provést její nastavení dle benzínových korekcí.

11.11.2020 20:12:45
Jméno: Max6 Předmět: Prestavba lpg/cng
Dobrý den, je již možná přestavba vozu BMW X6 kod motoru N54B30A.
12.11.2020 7:28:18
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Prestavba lpg/cng
Dobrý den, bohužel pro přestavbu tohotomotru nemáme vhodnou sadu od žádného našeho doddavatele.

26.10.2020 17:48:31
Jméno: Tomas Předmět: Spotreba
Zdravim mam vo vozidle bmw e39 525i lpg stag qmax basic reduktor AC cerveny vstrekovace acw01 tlak cca 1,15 multiaplikator 1.1 mapa presne sem tam sa zmeni ale to je asi normalne trysky 2.5mm a spotreba vychadza stale na 13 az 14l z rozstelovanym systemom gastecg auto jazdilo za cca 10 az 11 L kde moze byt problem ?
27.10.2020 8:14:41
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Spotreba
Dobrý den, pro tento šestiválcový motor s výkonem 141 kW používáme u vstřikovačů AC W-01 tlak 1,2 bar a průměr trysky 2,4 mm. Po změně trysek a tlaku je třeba provést precizní nastavení plynové mapy dle benzínových korekcí.

19.10.2020 20:30:47
Jméno: John Předmět: Rada
Zdravím měnil jsem na autě motor a po zapojení všech konektorů a zapojení plusu a kostry systém vůbec nefunguje je to systém Stag 300-4
20.10.2020 7:57:17
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Rada
Dobrý den, zřejmě něco je špatně zapojeno, nebo je vadná pojistka. Vyměněný motor může mít jiné vlastnosti než motor starý, proto je vždy potřeba po výměně motoru připojit LPG systém k diagnostickému programu, provést kalibraci a znovu nastavit plynovou mapu. Navštivte proto svého plynaře, případně se na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

18.10.2020 14:14:26
Jméno: Bruner Předmět: W 169 polarita vstřikovačů
Dobrý den, prosím o sdělení, jaká je polarita benzinových vstřikovačů u motoru Mercedes W 169 A 180. Děkuji JB
19.10.2020 14:20:31
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: W 169 polarita vstřikovačů
Dobrý den, většina vstřikovačů je ovládána mínusem.

15.10.2020 21:04:27
Jméno: Martin Holman Předmět: Ukazatel množství LPG v nádži
Dobrý den, poprosím o princip ukazatele množství LPG v nádrži. Odkud se bere informace o hodnotě. Máme v rodině LPG na dvou O1 s systémem STAG a Basic. Ukazatele jsou sice na nádrži ale nevedou od nich žádné vodiče. Na jednom autě Ledkový ukazatel ukazuje stále minimum, červená LED. Na druhé O1 po dojíždění LPG na minimum, začal ledkový ukazatel signalizovat 0, nepřepne na LPG i když je nádrž plná. Před tímto ukazatel ukazoval poměrně přesně.
Děkuji a s pozdravem Martin Holman
16.10.2020 7:33:47
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Ukazatel množství LPG v nádži
Dobrý den, LPG nádrž je osazena multiventilem, který je mimo jiné vybaven plovákem. Poloha plováku závisí na množství LPG v nádrži, je snímána čidlem a převáděna na elektrický signál. Ten je kabelem přiveden do LPG řídící jednotky, kde je zpracován a zobrazen na ukazateli hladiny integrovaném na přepínači. Existují různé snímače hladiny a různé typy přepínačů, které se liší svými hodnotami. Aby ukazatel hladiny ukazoval správně, je třeba po montáži v diagnostickém programu nastavit použitý typ snímače a přepínače. Pokud systém nepřepne na LPG je třeba diagnostickým programem závadu zjistit a následně odstranit.

12.10.2020 11:59:46
Jméno: Tomas Předmět: Problem z tlakom
zdravim vo vozidle mam sekvencne vstrekovanie gastech s600s splynovac AC 250 a vstrekovace acw,moj problem spociva v dvihajucom sa tlaku pri jazde.Na volnobeh nastavim tlak na cca 1.3 ale pri jazde cim viac pridam plyn tym je tlak vyssi az do cca 2,2bar pri systeme stag ani inych som taketo spravanie nespozoroval vzdy drzal +- rovnaky tlak aj v otackach pri jazde.Je to problem alebo je to bezne? Dakujem
12.10.2020 13:27:08
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Problem z tlakom
Dobrý den, neuvádíte žádné údaje o vozidle a motoru. Domnívám se, že jde o přeplňovaný motor a zde je možný nárůst tlaku na reduktoru.

29.9.2020 8:31:42
Jméno: Miloš Předmět: Kontrolka CHECK se nepravidelně rozsvěcuje
Dobrý den , mám pár měsíců namontovaný Stag u VW Sharan 2.0l .Nepravidelně se mi rozsvěcuje kontrolka Checku a diagnostika hlásí chybu 16795.Někdy to udělá po 100km,někdy po 800Km,jako nyní.Prosím o radu.S pozdravem Miloš
29.9.2020 8:57:17
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Kontrolka CHECK se nepravidelně rozsvěcuje
Dobrý den, chyba 16795 souvisí se sekundárním vzduchovým systémem a nejspíš nesouvisí s LPG. Pokud se objednáte na opravu u nás, jako Bosch servis a zástupce výrobce systémů STAG Vám umíme pomoci.

19.9.2020 22:58:06
Jméno: Jirka Předmět: Přestavba Vozidla Saab 9-3 s motorem 1.8t
Dobrý den, chtěl bych se informovat o možnosti přestavby mého Saaba 9-3 s přeplňovaným motorem 1.8t (kód motoru b207e). Který systém od firmy STAG by jste doporučili pro tento přeplňovaný motor? Doporučíme i přímaz ventilů? Případně máte i zkušenosti s přestavbou/spolehlivostí tohoto motoru? Děkuji moc za odpověď. Jirka
21.9.2020 8:07:14
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Přestavba Vozidla Saab 9-3 s motorem 1.8t
Dobrý den, doporučil bych systém STAG QBOX Basic, "přímaz ventilů" není nutný.

30.8.2020 1:19:06
Jméno: Jiří Předmět: STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívky
Koupil jsem Passat 1.8T, motor AWT , je v něm řidici jednotka STAG 4 QBOX basic, vstřiky Stag AC W01 a reduktor LOVATO RGJ UHP, koukal jsem na schéma zapojení a nemám v řídící jednotce zapojený hnědý drát-indukční cívka a fialové vodiče-lambda sonda. Je možné, aby systém fungoval správně bez těchto signálů? Zdá se mi mírně vyšší spotřeba, ale je to automat a navíc s chipem, tak nemůžu posoudit. díky
31.8.2020 7:47:27
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívky
Dobrý den, u systému STAG 4 QBOX Basic, pokud není zapojený hnědý drát na cívku, jsou otáčky čteny z benzínových vstřikovacích pulsů. Fialové dráty k lambda sondě se nemusí připojovat. LPG má jiné fyzikální vlastnosti, než benzín mimo jiné má i jiný měrný obsah energie (výhřevnost). Protože je objemová výhřevnost LPG menší než u benzínu, je spotřeba LPG vždy vyšší o cca 15% než spotřeba benzínu.

28.8.2020 14:13:29
Jméno: Mirek Předmět: Výměna ŘJ LPG
Dobrý den,
vlastním Opel Insignia 1,6 Turbo 2011(A16LET), aktuálně nainstalován STAG 300 (redutor zavoli zeta s, vstřiky alex barracuda 115nl). S funkčností setu jsem celkem spokojen, bohužel se mi nepodařilo spojit ŘJ s diagnostikou (vyzkoušeno několik modelů) - všechny vyhodily chybu komunikace. Auto na benzín funguje bezproblémů, na LPG v určitých otáčkách (okolo 2500ot.) vykazuje lehce neklidný chod. Není to nic dramatického, příští rok mi končí po 10 letech nádrž a a zvažuji i celkový update sytému LPG (vyjma reduktoru, ten jsem měnil nedávno kus za kus) včetně ŘJ. Jakou náhradu za STAG 300 by jste mi doporučil. Je možné vyměnit např QMAX vyměnit formou plug/play bez výměny kabeláže? Případně jakou jednotku by jste mi pro tento motor doporučil? Vzhledem k celkem bezproblémovému chodu a ušetřeným prostředkům za palivo mi nevadí zvýšené náklady na "rekonstrukci" a rád bych měl možnost kontroly systému pomocí diagnostiky. Díky moc

Mirek
28.8.2020 15:02:11
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Výměna ŘJ LPG
Dobrý den, neumím odpovědět proč se nemůžete spojit s řídící jednotkou, nevím, jaký software jste používal a zda jste měl správný interfejs. Co se týká neklidného chodu, ten nemusí být způsoben závadou LPG systému, ale závada může být i v benzínové části vozidla. I když motor funguje dobře na benzín, je třeba zkontrolovat zapalovací soustavu zejména svíčky. LPG má vyšší teplotu zapálení než benzín a vyžaduje zapalovací soustavu v bezvadném stavu. Výměna řídící jednotky STAG QMAX Basic za Vaši jednotku STAG 300 je možná, bude pasovat na kabeláž, ale po výměně je třeba provést základní nastavení, kalibraci a nastavení plynové mapy za jízdy. Výměnu doporučuji svěřit odbornému servisu, který systém STAG montuje. Vhodný servis si mžete vybrat z partnerských servisů uvedených zde https://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ .

18.8.2020 20:44:21
Jméno: Lukáš Předmět: Přepíná na benzín
Dobrý den, mám Peugeot 407 1.8 16v 92kw a LPG magič. Když jedu po dálnici a držím cca stejně otáček, tak je vše O.K., ale jakmile sešlápnu plyn.pedál trochu z prudka (předjíždění, výjezd z křižovatky, prostě víc přidat) tak se přepne z LPG na benzín. Filtr plynné i kapalné fáze mám nový . Prosím o radu, čím by to mohlo být. Plynař mi řekl, že zkusí vyměňovat postupně snad všechno. Auto jsem koupil letos v únoru už s namontovaným LPG někdy v roce 2014, ale co kdo kdy měnil nebo neměnil vůbec nevím. U jednoho plynaře už jsem auto měl a na nic nepřišel,jen mi řekl ,že vyměnil filtr ,ale pak jsem so dozvěděl,že není dobrý mechanik. Zajel jsem k jinému a ten řekl,že žádný filtr vyměněný není. Ale všiml jsem si později že první plynař (lhář) mi umyl reduktor, tak si nejsem jistý jestli se v něm nějak nešťoural. Mohlo by to přepínání na benzín dělat i třeba špatný reduktor? Popřípadě jaký mám koupit. Ten co mám Magič 3 compact už asi není k sehnání tak jestli je nějaká altrnativa. Děkuji a snad jsem to napsal srozumitelně.
19.8.2020 15:05:38
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Přepíná na benzín
Dobrý den, přepnutí do benzínu při prudké akceleraci může být způsobeno vlivem poklesu tlaku v LPG systému, kdy reduktor nestačí pro daný výkon dodat potřebné množství paliva. Závada však může být i v jiném komponentu LPG systému. Pro zjištění závady bude nutné připojení k diagnostickému programu. Výměna komponent metodou pokus omyl je zdlouhavá a většinou nákladnější. Navštivte proto servis, kde Váš systém servisují, případně se na servis můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

21.7.2020 8:41:52
Jméno: Petr Předmět: Průměr trysek
Dobrý den, chtěl bych se prosím, jakou velikost průměru trysek by jste doporučoval u motoru Octavia I. 2.0 MPi 85 kW se systémem STAG a jednotkou Qbox Basic. Současně po nové instalaci systému mi technik dal velikost trysek 2.2 s tlakem 1.3 baru, ale stále se mi zda, že by pružnost motoru mohla být "ostřejší". Zvlášť ve vyšším otáčkách. Jde mi o to, jestli se spíš neměli dát trysky s průměrem 2.3, protože tyhle motory běžné mají realný výkon na brzdě cca 91-92 kW. Možná by pak pružnost motoru byla razantnější. Díky za odpověď.
21.7.2020 13:47:33
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Průměr trysek
Dobrý den, na dávku plynu má vliv zdvih vstřikovače, průměr trysky a tlak plynu. Dle doporučení výrobce by pro daný výkon měly být použity trysky s průměrem 2,3 mm a tlak plynu 1,2 baru. Správnost volby trysek se ověří při nastavování plynové mapy zkušební jízdou. Pokud je směs chudá zvětší se velikost trysek, případně se zvedne tlak plynu, u bohaté směsi je to naopak.

10.7.2020 18:19:46
Jméno: Novák Předmět: Stag 300
Dobrý den, rád bych se s Vámi podělil o svůj problém a znal názor na řídící jednotku Stag 300 (přesné označení neznám, jen výrobní čísla). V prosinci roku 2019 jsem si nechal v jedné nejmenované českolipské firmě namontovat nový systém LPG s řídící jednotkou Stag na vozidlo Audi A8, 4,2 246 kw. Montáž se protáhla, jelikož v jejím průběhu odešla řídící jednotka a musela být nahrazena novou (problém byl v tom, že i po vypnutí motoru šel do jednoho vstřiku plyn. Po tomto bylo vše v pořádku, kdy v polovině června letošního roku auto začalo jet na 7 válců, kdy v montážní firmě mi bylo řečeno, že problém je v řídící jednotce, kdy po vypnutí motoru jde do osmého válce plyn, kdy byl cítit i v motoru. Chyba byla přes diagnostiku vozu odstraněna a chvíli jsem tedy jezdil na benzín a čekal na vyjádření montážní firmy LPG kdy mi bylo řečeno, že volali do dodavatelské firmy ve Strakonicích - pravděpodobně k Vám, kdy žádná jiná řídící jednotka není skladem, kdy špatná jednotka jim musí být poslána na vyřízení reklamace, co může trvat až měsíc. V současné době se věc má tak, že auto stojí doma v garáži, nejezdí a reklamace je uznaná, kdy řídící jednotka je dle dodavatelské firmy vadná a bude nahrazena jinou. Nyní opět čekám na novou, která se musí objednat čož bude cca dva týdny a začínám litovat toho, že jsem auto předělával na LPG. Rád bych znal Váš názor na tento problém a zda je vůbec možné, aby měly dvě jednotky stejný problém, byly takto poruchové a vyřízení reklamace trvá takto dlouho.
Moc děkuji s pozdravem N.
13.7.2020 13:33:54
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stag 300
Dobrý den, výrobce systémů STAG firma AC Spolka Akcyjna má v ČR dva zástupce, kdy oba sídlí ve Strakonicích v Heydukově ulici. Naše firma neeviduje žádnou reklamaci ve spojením s řídící jednotkou STAG 300. Pokud by zboží pocházelo od nás, pak bychom nejmenované českolipské firmě vadnou řídící jednotku vyměnili v záruce obratem.

1.7.2020 20:18:13
Jméno: Kamil Předmět: Nechce přepnout na plyn.
Zdravím.Potřeboval bych poradit s problémem.V Octavii 1,1.6 75kw mám namontovaný LPG systém STAG.Po koupi bylo vše v pořádku,auto jezdilo jak mělo.Problém začal,že se to na plyn začalo přepínat čím dál později,někdy až po zahřátí na 90 stupňů,někdy až po ujetí cca 10-ti km.Teď už to po přepnutí na plyn hned zapípá a přepne se zpět na benzin.Někdy,když je auto v provozu déle,tak po cca hodině přepnu na LPG a vše funguje.
2.7.2020 7:29:06
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Nechce přepnout na plyn.
Dobrý den, závada může být v teplotním čidle, tlakovém čidle, některém elektroventilu…. Pro zjištění bude třeba připojit diagnostický program. Pro odstranění závady proto navštivte svého plynaře případně se objednejte na servis u nás na tel. 606 659 530.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <12>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací