Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <10>     >>   >5x>  

23.10.2019 11:36:49
Jméno: Petr Zemko Předmět: Systém frontgas
Dobrý den, chci koupit subaru legacy 2,0 Benzin, rok 2010, 110Kw. Našel jsem jedno přitažené z Německa co má systém frontgas montovaný 2011. Je tento systém vhodný do těchto motorů? Nebo vůbec jestli systém frontgas funguje spolehlivě, kvalita systému. Jinak taky uvažuji že koupím bez lpg a nechám namontovat ten který k těmto motorům pasuje nejlépe. Moc děkuji za odpověď, s pozdravem Petr Zemko.
23.10.2019 13:49:39
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Systém frontgas
Dobrý den, systém Frontgas není u nás rozšířen a myslím že budete mít problém se servisem a možná i s měřením emisí. Osobně bych volil variantu koupě vozu bez LPG systému a následně provést montáž. Pro Vaše vozidlo máme vhodné systémy viz naše fotogalerie https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/subaru/.

4.10.2019 17:42:53
Jméno: Maroš Martiško Předmět: chyba na diagnostike
dobrý den, chcel by som sa spýtať na možnú príčinu chyby, mám r.j. stag 300-4, po vypnutí motora a pri otvorení dverí mi začne jednotka posielať pípavý zvuk, po pripojení som zmazal staré chyby - control voltage, ale zostáva mi aktívna chyba v okne komunikácia a to - chyba požadovane hodnoty instalačniho prevodu. dakujem
7.10.2019 7:58:47
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: chyba na diagnostike
Dobrý den, zřejmě používáte starší verzi programu a bude tedy potřeba jeho aktualizace.

3.10.2019 8:18:18
Jméno: jiří Kubíček Předmět: Motor cuká, nedrží volnoběh
Dobrý den, potřeboval bych poradit, mám Renault Grand Scenic 1,6 16V 2010. LPG STAG, posledních 6 měsíců motor na lpg cuká, nedrží volnoběh, nepravidelný chod motoru. Je ale zajímavé, že se závada projevuje jen při natankování plynu v čr, jezdím hodně do AT a IT , na jejich plyn to funguje! Navštívil jsem 2x servis v LB, závada neodstraněna, pak jsem byl u jednoho pána v Semilech a také ne. Nemůžete prosím poradit, co stím, nebo aspoň někoho, kdo by to zvládnul. Moc děkuji. Kubíček.
3.10.2019 11:00:53
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Motor cuká, nedrží volnoběh
Dobrý den, pro odstranění závady se na servis můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

26.9.2019 20:30:20
Jméno: Radek Knoll Předmět: Přestavba na lpg
Dobrý den,
Máte zkušenost s přestavbou BMW X5 e70, 4.8i 261kw, R.V 2007?Problém je, že je to 7 místná verze a nemá prostor pro rezervu jako běžná verze... Tak nevím kam by se mohla nádrž umístit..
Děkuji za info R. KNOLL
27.9.2019 7:11:12
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Přestavba na lpg
Dobrý den, dosud jsme přestavovali jen pětimístné verze. V případě, že nelze nádrž umístit do prostoru místo rezervního kola, umisťuje se nádrž obvykle do zavazadlového prostoru. Možné umístění a velikost nádrže pak s ohledem na platné předpisy domlouváme se zákazníkem po prohlídce vozidla.

18.9.2019 12:42:08
Jméno: Peter Předmět: primazávanie
Dobry den chcel by som sa opytat ci je dobre namontovat primazavanie ventilov do VW UP! 1,0 44kW, motor CHYA, dakujem za info
18.9.2019 13:41:46
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: primazávanie
Dobrý den, ventily koncernových motorů dosud vyráběných snášejí dobře provoz na LPG a montáží systému ochrany ventilů zvýšíte jejich ochranu a tím i životnost. Pro ochranu ventilů doporučujeme používat elektronický programovatelný systém Valve Protector, který, na rozdíl od podtlakových zařízení, dávkuje aditivum v celém rozsahu otáček a zatížení motoru.

3.9.2019 7:52:51
Jméno: Miroslav Zobač Předmět: Cukání na LPG
Dobrý den, mam dotaz. Vlastním VW golf 1.8T 110kw. Do golfa byl namontován alternativní pohon na lpg stag 200 go fast. Auto na lpg jezdí, ale když sešlápnu plynový pedál tak okolo 3000 a 3500 otáček se motor jak kdyby zahltí a začne cukat a dal nejede. Tento problém se děje jenom na lpg. Reduktor mam silný (červený na 160kw). Vstrikovače Valtek 30 červené 3ohm (průměr trisky 2.8). Můžete mi prosím poradit, co s tím škubaním při větší akceleraci? Děkuji za odpověď.
11.9.2019 12:26:35
Jméno: Král Pavel Předmět: Re: Cukání na LPG
Dobrý den.
Nejprve je nutné zjistit co se ve vozidle odehrává. Toto vozidlo je velmi specifická na seřízení. Muže být závada v seřízení. Dále je třeba zkontrolovat zapalovací soustavu. Doporučuji se k nám obědvat na diagnostiku na tel 602518625.

1.8.2019 9:23:28
Jméno: Vladimír Předmět: Škoda Yeti 1,4 TSI 90 KW, r.v. 2010
Dobrý den. Je možná montáž CNG značky STAG do uvedené Škody Yeti ? Prosím o orientační odhad pořizovacích nákladů, popřípadě kam se obrátit s montáží.
Děkuji, s pozdravem Vladimír.
5.8.2019 14:02:12
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Škoda Yeti 1,4 TSI 90 KW, r.v. 2010
Dobrý den,výrobce používá v těchto modlech motory s přímým vstřikováním benzínu. Pro odpověď potřebuji vědět, následující údaje: Rok výroby, objem motoru, výkon motoru v kW, kód motoru a pokud možno i typ benínové řídící jednotky.

13.7.2019 22:29:08
Jméno: Josef Předmět: Škoda Octavia FSI
Zdravím. Měl bych prosím dotaz. Mam Octavii 2 4*4 r.v.2005 z motorem 2.0FSI kde mam namontovan Stag 400dpi. Firma která tento plyn montovala již neni, a také jsem si vyslechl že toto neni nejlepší volba lpg systemu do tohoto vozidla,ale timto směrem ma otázka nesměřuje.Nyní se mi začal projevovat problém že pri rychlejší akcelerací respektive pri překročení 3500otacek se mi odpojí plyn, začne mi zvukově hlasit problem a přepne se mi vozidlo na benzín, musím tudíž na tlačítku vypnout a znova zapnout plyn aby mi to opět naskočilo. Můžu poprosit o radu co by to mohlo dělat tuto závadu? Děkuji mockrát za odpověď.
15.7.2019 7:30:41
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Škoda Octavia FSI
Dobrý den, pokud při akceleraci dochází k přepínání na benzín je to většinou způsobeno tím, že řídící jednotka dostane signál o tom, že tlak plynu není pro daný výkon dostatečný. Příčin může být více např. závada teplotního a tlakového sensoru, reduktoru nebo některého dalšího komponentu LPG systému ….. Bude tedy potřeba navštívit odborný servis, kde pomocí diagnostického programu závadu zjistí a opraví. Můžete se obrátit na některý z našich autorizovaných servisů viz https://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ nebo se můžete na servis objednat u nás na tel. 606 659 530.

27.6.2019 19:46:56
Jméno: Lukáš Předmět: Po zahřátí přepíná na benzín
Dobrý den mám Mercedes w163 (ML) 320 V6 Je tam stag 300-6 funguje celkem šikovně až do doby kdy se motor zahřeje nad 85°C (což je pro tento motor normální teplota) se začíná samovolně přepínat z lpg na benzín.Když teplota spadne zpět na 80°C třeba na rovince je zase vše ok.
28.6.2019 8:10:15
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Po zahřátí přepíná na benzín
Dobrý den, pro přepnutí na provoz LPG musí mít plynová řídící jednotka signál o tom, že je v systému dostatečný tlak plynu a že reduktor je zahřátý na teplotu, která zajistí dostatečné odpaření kapalné fáze LPG. Závada může tedy být v některém čidle. Pro zjištění závady však bude třeba připojení k diagnostickému programu a za jízdy zjistit co se s jednotlivými hodnotami děje v momentu přepnutí.

6.6.2019 10:08:21
Jméno: Kamil Franek Předmět: Škubání.
Pěkný den.Mám Octavii 1.6 r.v.2004.Lpg STAG namontováno v 165.tis.km.Nyní při cca 210.tis.začalo škubání a střílení do sání.To ustane při dojíždění nádrže do sucha.Po opětovném natankování začne okamžitě to samé a motor má nepravidelný chod,cuká,střílí do sání.Nějaká řada,kde začít?
6.6.2019 11:29:03
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Škubání.
Dobrý den, závada může být způsobena vadnou funkcí některého komponentu LPG soustavy (např. reduktoru, vstřikovačů, některého čidla…..) nebo i vadnou funkcí některého originálního komponentu vozidla např. zapalovací soustavy (např. svíčky…..) . Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku jak vozidla, tak i LPG systému. Na opravu se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530 nebo u některého autorizovaného servisu STAG viz. https://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ .

13.5.2019 19:50:26
Jméno: Rado Předmět: Tlak LPG
Dobrý den Mám Tucson 2,0 b . Chcem sa opýtať aký je ideálny tlak v systéme LPG . Mám tam teraz nastavený tlak 1,2 bar . Reduktor Tomasseto AT 09 Alaska . Pozeral som podla katalógu ze to nebude stíhať výkonovo ,ale zatial som nemal problém že by sa prepal na bezín.Kôli zníženiu tlaku LPG . Prípadne prečo niektoré systémy sú nastavené na tlak 0,9 bar niektoré 1,2 bar a niektoré aj viac. Dakujem za vysvetlenie.
14.5.2019 9:25:49
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Tlak LPG
Dobrý den, tlak v LPG systému je jen jednou veličinou, která se spolupodílí na dávce plynu, dalšími veličinami pak je průměr trysek a čas otevření plynového vstřikovače. Správný tlak se případně upraví v závislosti na hodnotách čtených diagnostickým programem a krátkodobých a dlouhodobých korekcí. U reduktoru Tomasetto AT 09 Alaska je výstupní tlak nastavitelný od 90 do 180 kPa a dle údajů výrobce lze použít pro motory s výkonem do 90 kW. Každý výrobce vstřikovačů pak uvádí průměr trysek doporučených pro daný výkon. Domnívám se, že ve Vašem vozidle je motor s kódem G4GC, který se vyráběl v letech 2004 až 2012 ve výkonových variantách 104 a 105 kW. Pro tento výkon bych volil určitě silnější reduktor.

8.5.2019 22:24:50
Jméno: Vladimír Logvin Předmět: Montáž LPG do Fiat Qubo
Dobrý den, chtěl bych si nechat namontovat LPG do Fiatu Qubo 1,4 s elektronicky řízeným přimazáváním. Dozvěděl jsem se však, že některé typy plynových vstřikovačů nejsou kompatibilní s tímto systémem. Zajímalo by mne, který systém by byl nevhodnější (STAG, Lovato, BRC, Tartarini) nebo nějaký jiný. Děkuji za odpověď (možno zaslat i na uvedený e-mail). Logvin
12.5.2019 10:10:10
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Montáž LPG do Fiat Qubo
Dobrý den, pokud se pro ochranu ventilů použije elektronický tlakový systém s aplikací za plynové vstřikovače pak aditivace nemá na plynové vstřikovače žádný vliv. Pokud se použije elektronický sytém aditivace s jednobodovou aplikací před plynové vstřikovače, pak je potřeba při montáži tohoto systému dodržet určité zásady. Z naší nabídky máme vyzkoušené vstřikovače STAG, ZAVOLI a LOVATO.

30.4.2019 22:19:04
Jméno: Šůstek Michal Předmět: akustický signál po vypnutí zapalování
Dobrý den, mám v autě namontován LPG systém Stag a zhruba před týdnem mi začala po vypnutí motoru a vytažení klíčku ze zapalování pískat akustická signalizace. Píská to zhruba deset minut, pak to přestane. Zvuk je to stejný, jako když dojde plyn. Nádrž je přitom plná. Po opětovném nastartování to normálně přepne na plyn a bez problému funguje. Vypnu motor, vytáhnu klíč a znova deset minut píská. Co se mi tím systém snaží říct? Předem děkuji za odpověď a radu, pěkný den
Michal Š.
2.5.2019 7:52:35
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: akustický signál po vypnutí zapalování
Dobrý den, signál po vypnutí klíčku upozorňuje na servisní interval nicméně 10ti minutové upozornění je příliš dlouho. Navštivte proto svého plynaře, který diagnostickým programem zkontroluje nastavení LPG systému, provede příslušné servisní úkony, případně opraví co je špatně a znovu nastaví servisní interval. Na servis se můžete objednat i u nás na tel. 606659530.

20.4.2019 8:39:16
Jméno: Bruner Předmět: zapojení stag4
DD, prosím o sdělení, kam se zapojí hnědý kablík z pinu 2G (otáčky) u jednotky STAG4 pro vozidlo Ford Focus 2. Děkuji
23.4.2019 7:15:32
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: zapojení stag4
Dobrý den, otáčky (hnědý kabel) se připojují k zapalovací cívce.

11.4.2019 18:29:35
Jméno: azby Předmět: 2014 jeep wrangler LPG
Zdravim.
chtel bych se zeptat ktery system je nejvhodnejsi na prestavbu na LPG pro jeep wrangler 6tivalec 3,6l.pentastar 228 KW. Je treba u tohoto motoru primazavani ventilu pripadne dalsich zarizeni? Diky azby
12.4.2019 7:22:02
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: 2014 jeep wrangler LPG
Dobrý den, Pro přestavbu tohoto šestiválcového motoru na LPG máme vhodná zařízení jak od firmy AC – STAG tak i italská zařízení ZAVOLI a LOVATO. Při přestavbě doporučuji použít na ochranu ventilů systém Valve Protector.


<1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <10>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací