Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <21>     >>   >5x>  

26.4.2024 16:08:12
Jméno: Patrik Derka Předmět: STAG vs LANDI RENZO
Dobrý den, chtěl bych přestavět auto na LPG. Fabia 3 1.0 tsi 70kw. Zatím doporučen STAG a LANDI RENZO. Jedná firma mi STAG smetla ze stolu s tím že je to dno LPG a že se v něm nedá nic nastavit a naopak mi doporučili LANDI RENZO. Opravdu je STAG tak špatný? Zdá se mi že v Polsku si háji první místo s více než 50% aut prestavenych na LPG. Jak to vidíte vy? Jaké máte zkušenosti s tímto systémem u TSI motoru?
29.4.2024 8:24:12
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: STAG vs LANDI RENZO
Dobrý den, jako dovozci italských a polských systémů LPG máme dlouholeté zkušenosti s montáží a tudíž je můžeme porovnat. U motorů s přímým vstřikováním každý výrobce zveřejňuje seznam vozidel a kódů motorů, které lze přestavět. Pokud máme možnost volby pak vždy sáhneme po systému STAG a to z toho důvodu, že prostě funguje a lze ho nastavit jak se říká na první dobrou, zatím co u italských systémů je často pro správné nastavení nutná dálková správa s technickou podporou výrobce a to někdy i opakovaně. Protože řešíme i záruky můžeme říct, že kvalita je plně srovnatelná s italskými systémy.

17.4.2024 14:59:51
Jméno: Petr Předmět: Vstřikovače
Dobr den,potřeboval bych poradit čím nahradit vstřikovače autogaz ac injektor ig1. Děkuji.
18.4.2024 7:14:15
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Vstřikovače
Dobrý den, většina LPG systémů má v diagnostickém programu seznam vstřikovačů, které lze pro daný systém nastavit a použít. Ve Vašem případě lze mimo jiné použít např. vstřikovače Valtek 3 Ohm. Po každé výměně vstřikovačů je třeba provést při jízdní zkoušce kontrolu plynové mapy (bohatosti palivové směsi) a případně provést její úpravu. Výměnu vstřikovačů doporučuji proto svěřit plynaři.

14.4.2024 12:50:10
Jméno: David Předmět: Lpg
Dobry den,mam ovci 1.6 55kw jaký systém tam dat bude jezdit ČR -SK takže dálky každý týden
15.4.2024 7:17:17
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Lpg
Dobrý den, předpokládám, že ovcí jste myslel Škoda Octavia I. My pro přestavbu těchto motorů na pohon LPG doporučujeme systém STAG 4 QBOX Basic. Přestavbu si můžete prohlédnout v naší fotogalerii zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/skoda/montaz-skoda-octavia-1-6/ .

3.4.2024 22:21:33
Jméno: Ladislav Předmět: STAG 300
Dobrý den,mám dotaz ohledně STAG 300.Zařízení je komplet nové,ale staršího data,z druhé ruky.Kolik by stála u vás instalace,včetně zápisu do TP. Chápu nemožnost záruky na zařízení.Felicia má najeto 100000 km a bude sloužit pouze jako záložní vůz.Děkuji za odpověď
4.4.2024 11:02:34
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: STAG 300
Dobrý den, odpověď jsem Vám poslal mailem.

2.4.2024 16:40:25
Jméno: Roman Předmět: Cng
Dobrý den.
Už dvakrát se mě stalo,že po ujetí cca 300 metrů,začne chvilku blikat kontrolka motoru a po chvíli to vypne a přepne se režim jizdy z plynu na benzin. Mám Touran 2,0 cng rok výroby 2007.
3.4.2024 11:44:03
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Cng
Dobrý den, příčin takového chování může být více a pro zjišttění závady bude potřeba provést diagnostiku.

16.3.2024 9:51:25
Jméno: vti Předmět: STAG-300 ISA2
dobry den, mam otazku, ci je mozne pouzit STAG-300 ISA2 aj s Honda LAF oxygen sensormi (5kablove, konkretne Honda Odyssey 2008) ?
25.3.2024 9:52:01
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: STAG-300 ISA2
Dobrý den, ano lze.

15.3.2024 14:49:56
Jméno: Marek Předmět: Je vhodný systém STAG
Dobrý deň. Je vhodný systém STAG do Dodge Durango 5.7 Hemi a aká je cena jeho montáže? Ďakujem
15.3.2024 15:27:06
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Je vhodný systém STAG
Dobrý den, přestavbu si můžete prohlédnout na našich stránkách zde https://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-mont azi/dodge/montaz-dodge-durango-citadel-awd-5-654-c m/. Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.

14.3.2024 11:23:45
Jméno: mates Předmět: nastavení hodnot
Dobrý den, již dlouhou dobu se snažím nastavit ve svém voze škoda octavia 1U 2.0 řídicí jednotku plynu v tlaku plynu v barech ale ani mistr plynař mi nedokázal říct kolik baru by mělo být na pracovním tlaku a na minimálním . Dokazali by jste mi nějakou formou poradit ? jinak lpg mám stag 300.
Děkuji za případné nápady . mates
14.3.2024 13:35:01
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: nastavení hodnot
Dobrý den, tlak plynu (LPG) se nastavuje na regulátoru tlaku (reduktoru). V diagnostickém programu je pak zobrazena hodnota v barech jako rozdíl tlaku regulátoru a tlaku v sacím potrubí. Obvykle se pohybuje kolem 1,1 bar. POZOR!!! Pokud změníte tlak, dojde tím pádem i ke změně složení palivové směsi, proto je vždy třeba ověřit jízdní zkouškou nastavení palivové mapy a případně provést příslušné korekce nastavení. Bez potřebných znalostí n e d o p o r u č u j i jakkoli zasahovat do nastavení LPG systému a vždy opravu svěřit odbornému servisu!

5.3.2024 15:42:26
Jméno: Radovan Dokoupil Předmět: Nastavení teploty přepnutí na LPG.
Dobrý den, Peugeot 206 1.6 přepíná na LPG při 70ti stupních. Dá se nastavit nižší teplota a jaká je vhodná? Systém EUROPEGAS.
Děkuji.
6.3.2024 7:10:50
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Nastavení teploty přepnutí na LPG.
Dobrý den, oproti teplotě motoru se teplota pro přepnutí na LPG snímá samostatným čidlem, které je umístěné přímo na reduktoru (odparníku). Teplotu přepnutí je možné zjistit a také nastavit v diagnostickém programu. Obvykle se nastavuje 35 oC. Nižší teplota nemusí zajistit dostatečné odpaření kapalné fáze LPG a to může mít vliv na nesprávné složení palivové směsi.

29.2.2024 19:46:57
Jméno: MArtin Lukeš Předmět: Chyba 3. vstřikovače
Dobrý den.

Podobně se chovala moje Mazda CX3. Jednotka motoru hlásila chybu zapalování na třetím válci.
Nové svíčky, prohození zapalovacích jednotek.. nakonec pomohla výměna řídící jednotky LPG.
Od té doby mám klid.
Akorát tohle auto asi LPG nemá rádo, na benzin stabilní pohodový provoz. Na LPG nestabilní volnoběh, občas něco jako "turbodíra". Za studena někdy i zhasne motor. Systém mám rok a půl a stále ho s plynařem ladíme.
Inu snad si dá říct japonec, nakonec. :-)

20.2.2024 23:29:10
Jméno: Petr Předmět: 4 krát 4 pípnutí
Dobrý den ,mám Vitaru 1.6,2018 ,stag s primazavanim. Sporadicky se stává,po jízdě na Lpg,když vypnu zapalování ,tak se ozve 4krat 4pipnuti(3xkratce+1dlouze). Při otočení klíče v zapalování,se rozsviti kontrolky a Lpg opět 4x4pipnuti ,ale při jízdě se Lpg nezapne a kontrolka na přepínání benzin/Lpg ,rychle bliká. Po zhasnutí a nastartování motoru se Lpg přepne a zase funguje. A je jedno,jestli je venku minusová,nebo plusova teplota,jestli je nadrz plná ,v půlce,nebo skoro prázdná.
21.2.2024 7:37:52
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: 4 krát 4 pípnutí
Dobrý den, zvukové signály u systému STAG jsou následující: Tři pípnutí, pokud systém přepnul na benzín z důvodu příliš nízké hladiny v nádrži LPG.  Tři krátká pípnutí a jedno dlouhé pípnutí v případě závady řídící jednotky LPG.  Dvě krátká pípnutí a jedno dlouhé pípnutí při každém přepnutí spínače zapalování (klíčku) jsou upozornění, že je třeba systém zkontrolovat.  Tři dlouhá pípnutí opakovaná každou minutu připomínají, že motor běží v nouzovém režimu.
Rychlé blikání (4x za sekundu) signalizuje chybu LPG systému např. chybu v instalaci LPG systému nebo prázdnou LPG nádrž.
Navštivte proto svého plynaře, který diagnostikou zkontroluje LPG systém a provede potřebné úkony.

13.2.2024 22:37:16
Jméno: Alan Předmět: Nesmyslné data z Lambdy
Dobrý den, mám Stag-4 QMAX Plus. Poslední dobou začalo auto při jízdě na plyn pocukávat, vynechávat a ztrácet výkon po zahřátí motoru. Přes diagnostiku benzínové ŘJ motoru při nezahřátém motoru ukazuje lambda standardní hodnoty, takovou tu sinusoidu jak při jízdě na benzín, tak na plyn. Po zahřátí motoru jsou hodnoty na benzín stále stejné, ale na plyn to začne zlobit, chvíli jsou hodnoty normální a chvílí se změní "sinusoida" v rovnější čáru s malými výchylkami. Z toho se rozhodí i korekce, které dělá ŘJ podle hodnot z lambdy. Zkoušeli jsem měnit cívku, kabely k cívce a svíčky a taky plynové vstřikovače, ale bez zásadní změny. Tomuto nejhoršímu stavu, kdy auto už pak téměř na plyn nejede, předcházel nalomený napájecí plusový drát k řídící jednotce a celé plynové soustavě, který způsoboval náhodné vypínání a zapínání jednotky za chodu. Poradili byste prosím co by mohlo způsobovat toto cukání atd. a divné data z lambdy po zahřátí motoru/auta?
Už dvakrát bylo toto auto u plynaře, ale nic nenašel. Mohla by to způsobit případně nakopnutá ŘJ, nebo nějaký studeňák? Nebo špatný kontakt v kabeláží do ECU motoru? Nevím, kde a jak je to zapojené. Děkuji
14.2.2024 7:44:20
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Nesmyslné data z Lambdy
Dobrý den, pokud plynař s použitím diagnostiky závadu nezjisti, nebudu se pouštět do úvah, co by závadu mohlo způsobovat. Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku jak LPG sytému, tak i benzínové části vozidla, případně provést další doplňková měření. Navštivte jiného plynaře případně se můžete na servis objednat i u nás na tel. 606 659 530.

1.2.2024 18:54:15
Jméno: Petr Předmět: Stag 300-6 plus
Dobry den, je jednoduse zamenitelna jednotka Stag 300-6 plus za stag 300-6 Qmax plus nebo basic? Diky
2.2.2024 7:21:39
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stag 300-6 plus
Dobrý den, řídící jednotku STAG 300-6 plus lze zaměnit za jednotku STAG 300-6 QMAX Basic. Po záměně je potřeba provést její základní nastavení, autokalibraci a při jízdní zkoušce ověřit správnost nastavení plynové mapy, případně provést příslušné korekce.

8.1.2024 21:07:52
Jméno: Petr Černý Předmět: Problémy se startováním
Dobrý den,
loni jsem koupil ojetý vůz Lada Priora přestavěný na LPG (STAG 4 Tomasetto IG1). Nezaznamenal jsem žádné problémy do chvíle, než jsem nechal řídit dceru s čerstvým řidičákem, které při rozjezdu na křižovatce motor "zdechl" a nebyla s to nastartovat. Zjistil jsem, že to nebylo její neschopností ale tím, že zahřátý motor nejde nastartovat pravděpodobně proto, že přepnutí na benzín na zahřátém motoru neprobíhá tak jak je indikováno. Ani ruční přepnutí na benzín tlačítkem nepomáhalo. Po několika měsících začal zlobit regulátor volnoběhu. Ten byl vyměněn za nový se kterým již volnoběh funguje jak má, ale startování na benzín se stalo ještě problematičtější (možná je to jen náhoda). S teplým motorem není problém nastartovat se studeným pak záleží na tom jak moc je motor prohřátý. Po kratších jizdách (a zchladnutí motoru) motor startuje pohodově. Po delší jízdě (a zchladnutí motoru) je startování utpením pro startér i akumulátor (jako by nedocházelo ke vstřikování benzínu). Vyměnil jsem už kdeco co má vliv na přípravu palivové směsi (od svíček, kabelů přes čidla po čerpadlo benzínu) aniž by se dostavil výsledek. Před pravidelnou roční revizí LPG bych rád odhalil, zda je problém v benzínové nebo LPG soustavě. Vyjel jsem LPG z nádrže, vyjmul jsem poté pojistku, která napájí LPG řídící jednotku, avšak problém se startováním zůstává. Vzhledem k tomu, jak se problém se startováním projevuje, rád bych ručně přepnul přívod paliva výhradně na benzín, abych zjistil, zda se obrátit na klasický servis nebo zda problém vyřeší seřízení LPG. Netuším však zda ruční přepnutí ventilu na benzín je u STAG 4 Tomasetto IG1 vůbec možné a jak to lze provést.
9.1.2024 8:04:08
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Problémy se startováním
Dobrý den, LPG systém vypnete jak tlačítkem (při vypnutém stavu na tlačítku nesvítí žádná dioda) tak i vyjmutím pojistky. Odstranění závady bude vyžadovat provedení diagnostiky jak benzínové, tak i plynové části vozidla. Navštivte proto odborný servis.

4.1.2024 14:42:14
Jméno: Filip Kadlec Předmět: Chyba 3. vstřikovače
Dobrý den, rád bych se zeptal čím může být způsobena chyba mého LPG. Jedná se o Stag 200 GoFast 4 vstřik. Aktuálně při překročení 100kmh mi padá po chvíli řídící jednotka do chyby na 3. vstřiku. Při přepojení konektoru z 3. vstřiku na 4. vstřik je stále chyba na 3. vstřiku, tedy není chyba na vstřikovači.
Pokud jedu do 100kmh chyba se neprojeví. Jakmile spadne řídící jednotka do chyby, stačí plyn skrze přepínač vypnout a znovu zapnout a vše opět funguje.... Chybu vidím po připojení řídící jednotky k diagnostice/SW.
5.1.2024 7:20:20
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Chyba 3. vstřikovače
Dobrý den, v prvé řadě doporučuji zkontrolovat stav elektroinstalace. Pokud bude vše v pořádku bude třeba provést zkušební jízdu s připojenou diagnostikou a pokusit se závadu navodit. Navštivte proto svého plynaře, případně se můžete na servis objednat u nás na tel. 606 659 530.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <21>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací