Diskusní fórum STAG LPG/CNG
Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.
+ Nový dotaz
4.1.2021 20:21:05
Jméno:
Pavel Předmět:
Jaké zařízení do Fordu Explorer u2Jaké zařízení by jste mi doporučili do Fordu Explorer u2 r.v 1999 a je to 4.0 V6 a má 156kw a jestli je potřeba přímaz ?
5.1.2021 7:47:43
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Jaké zařízení do Fordu Explorer u2Dobrý den, vhodný systém pro tento motor je STAG QMAX Basic. "Přímaz" není potřeba. Cenu přestavby jsem Vám poslal mailem.
31.12.2020 20:59:53
Jméno:
Marek Předmět:
Fiat tipoDobrý den..chci se zeptat do teď jsem měl auta pouze se systémem tartarini..dnes přemýšlím o tom jaký systém namontovat do nového fiata tipo 1.4..rv.201670 kW..o systému STAG jsem slyšel jen pozitivní informace..s tartarini jsme jezdil celou dobu životnosti nádrže LPG bez problémů..očekávám od STAG stejně super vlastnosti..dokážete mi poradit vhodný systém se kterým neslapnu vedle..? Moc díky..
4.1.2021 9:55:31
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Fiat tipoDobrý den, systémy STAG mají vynikající poměr cena/výkon. Svojí kvalitou a spolehlivostí se vyrovnají italským systémům. Pro Vaše vozidlo bych doporučil systém SATG QBOX BASIC spolu s elektronickým systémem dávkování aditiva pro ochranu ventilů Valve Protector.
20.12.2020 20:21:34
Jméno:
Roman Porwolok Předmět:
Lambda sonda u lpgMám problém s LS v Octavii, pokaždé když ji vyměním za novou, tak mi nevydrží dlouho, protože se spali, totiž teplota splodin je u LPG o hodně větší než u benzínu, existuje nějaká speciální LS pro auta na LPG, díky
21.12.2020 7:57:45
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Lambda sonda u lpgDobrý den, neexistují žádné speciální lambda sondy pro LPG. Vyšší teploty hoření se vyskytují při provozu s chudou směsí. Navštivte proto svého plynaře a nechte v napřed zkontrolovat bohatost směsi. Závada však nemusí být v LPG systému a bude nutné ke zjištění závady použít diagnostiku a případně další doplňková měření.
15.12.2020 12:32:00
Jméno:
Pavel Richtr Předmět:
Pípání LPGDobrý den.
Když mě dojde plyn,začne to pípat tak se mě pípání nedaří vypnout.Musím zastavit vypnout motor ,znovu nastartovat a už je to v pořádku.Nevím jak se má tlačítkem správně vypnout.(nemám k tomu LPG STAG manuál)Auto Fabia I 2005
Děkuji Vám za odpověď.
Pavel Richtr
15.12.2020 13:18:52
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Pípání LPGDobrý den, uprostřed tlačítka nevím, jaké konkrétní tlačítko ve svém voze máte. Mělo by se jednat o některý z prvních třech přepínačů uvedených na našich stránkách https://www.acstag.cz/produkty-stag/prepinace-b-g/ . Vypnutí / zapnutí LPG systému se provádí stisknutím tlačítka – v prvém případě je tlačítko pod znakem AC, ve druhém případě je tlačítko označeno GAS a ve třetím případě B/G. Při vypnutí, po stisknutí tlačítka, zhasnou všechny diody, pípání přestane a vozidlo provozujete pouze na benzín. Opětovným stisknutím se rozsvítí diody a LPG systém funguje v automatickém režimu.
1.12.2020 6:27:37
Jméno:
Marcel Předmět:
STAV v Hyundai Santa Fé 2,4iDobrý den, mám v Hyundai Santa Fé 2,4 r.v. 2001 systém STAG .... již 5 let...absolutně bez problémů... naskočí na benzín, po zahřátí přepne na LPG.... nyní jsem měnil čidlo otáček na vačce a po dokončení nastartoval... několikrát bylo vše v pohodě, ale poté jsem uslyšel jakýsi kovový zvuk, jako když se uzavře nějaký ventil a auto již nejde nastartovat.... točí, ale nenaskočí.... imobilizér byl vyloučen... ten zvuk připomínal zvuk při přepnutí na LPG ... je možný, že se otevřel nějaký ventil na LPG a nyní tak při startu nejde benzín ? Díky za odpověď.
1.12.2020 9:16:33
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: STAV v Hyundai Santa Fé 2,4iDobrý den, závada může být jak v LPG systému, tak i v benzínové části vozidla a pro určení závady bude nutné udělat diagnostiku plynové i benzínové části vozidla. Nemá smysl vyjmenovávat možné závady a opravovat a měnit díly pokus omyl. Zavezte vozidlo ke svému plynaři případně se můžete objednat na servis u nás na tel. 606 659 530.
20.11.2020 14:01:16
Jméno:
Tomáš Předmět:
Stag 300Dobrý deň, chcel by som vás poprosiť o radu. Jedná sa o Stag-8-Isa 2. Auto fungovalo bez problému. Nedávno z ničoho nič nechcelo prepnúť na LPG, skúsil som znova, išlo a takto dookola (raz ide, raz nie) dnes som napojil diagnostiku a píše : "Nízky tlak plynu". Nádrž je plná, neviete mi poradiť kde začať hľadať chybu?
Ďakujem
20.11.2020 14:53:11
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Stag 300Dobrý den, v prvé řadě je třeba zkontrolovat těsnost celého systému, dále pak zda reduktor zajišťuje v systému správný tlak a v případě potřeby provést nastavit správný tlak (cca 1,2 bar v závislosti na velikosti použitých trysek). Pokud je tlak správný, pak je třeba provést kontrolu funkce předního a zadního elektroventilu – někdy bývá jadérko zatuhlé. V případě změny tlaku na reduktoru je třeba jízdní zkouškou zkontrolovat plynovou mapu, eventuelně provést její nastavení dle benzínových korekcí.
11.11.2020 20:12:45
Jméno:
Max6 Předmět:
Prestavba lpg/cngDobrý den, je již možná přestavba vozu BMW X6 kod motoru N54B30A.
12.11.2020 7:28:18
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Prestavba lpg/cngDobrý den, bohužel pro přestavbu tohotomotru nemáme vhodnou sadu od žádného našeho doddavatele.
26.10.2020 17:48:31
Jméno:
Tomas Předmět:
SpotrebaZdravim mam vo vozidle bmw e39 525i lpg stag qmax basic reduktor AC cerveny vstrekovace acw01 tlak cca 1,15 multiaplikator 1.1 mapa presne sem tam sa zmeni ale to je asi normalne trysky 2.5mm a spotreba vychadza stale na 13 az 14l z rozstelovanym systemom gastecg auto jazdilo za cca 10 az 11 L kde moze byt problem ?
27.10.2020 8:14:41
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: SpotrebaDobrý den, pro tento šestiválcový motor s výkonem 141 kW používáme u vstřikovačů AC W-01 tlak 1,2 bar a průměr trysky 2,4 mm. Po změně trysek a tlaku je třeba provést precizní nastavení plynové mapy dle benzínových korekcí.
19.10.2020 20:30:47
Jméno:
John Předmět:
RadaZdravím měnil jsem na autě motor a po zapojení všech konektorů a zapojení plusu a kostry systém vůbec nefunguje je to systém Stag 300-4
20.10.2020 7:57:17
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: RadaDobrý den, zřejmě něco je špatně zapojeno, nebo je vadná pojistka. Vyměněný motor může mít jiné vlastnosti než motor starý, proto je vždy potřeba po výměně motoru připojit LPG systém k diagnostickému programu, provést kalibraci a znovu nastavit plynovou mapu. Navštivte proto svého plynaře, případně se na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.
18.10.2020 14:14:26
Jméno:
Bruner Předmět:
W 169 polarita vstřikovačůDobrý den, prosím o sdělení, jaká je polarita benzinových vstřikovačů u motoru Mercedes W 169 A 180. Děkuji JB
19.10.2020 14:20:31
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: W 169 polarita vstřikovačůDobrý den, většina vstřikovačů je ovládána mínusem.
15.10.2020 21:04:27
Jméno:
Martin Holman Předmět:
Ukazatel množství LPG v nádžiDobrý den, poprosím o princip ukazatele množství LPG v nádrži. Odkud se bere informace o hodnotě. Máme v rodině LPG na dvou O1 s systémem STAG a Basic. Ukazatele jsou sice na nádrži ale nevedou od nich žádné vodiče. Na jednom autě Ledkový ukazatel ukazuje stále minimum, červená LED. Na druhé O1 po dojíždění LPG na minimum, začal ledkový ukazatel signalizovat 0, nepřepne na LPG i když je nádrž plná. Před tímto ukazatel ukazoval poměrně přesně.
Děkuji a s pozdravem Martin Holman
16.10.2020 7:33:47
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Ukazatel množství LPG v nádžiDobrý den, LPG nádrž je osazena multiventilem, který je mimo jiné vybaven plovákem. Poloha plováku závisí na množství LPG v nádrži, je snímána čidlem a převáděna na elektrický signál. Ten je kabelem přiveden do LPG řídící jednotky, kde je zpracován a zobrazen na ukazateli hladiny integrovaném na přepínači. Existují různé snímače hladiny a různé typy přepínačů, které se liší svými hodnotami. Aby ukazatel hladiny ukazoval správně, je třeba po montáži v diagnostickém programu nastavit použitý typ snímače a přepínače. Pokud systém nepřepne na LPG je třeba diagnostickým programem závadu zjistit a následně odstranit.
12.10.2020 11:59:46
Jméno:
Tomas Předmět:
Problem z tlakomzdravim vo vozidle mam sekvencne vstrekovanie gastech s600s splynovac AC 250 a vstrekovace acw,moj problem spociva v dvihajucom sa tlaku pri jazde.Na volnobeh nastavim tlak na cca 1.3 ale pri jazde cim viac pridam plyn tym je tlak vyssi az do cca 2,2bar pri systeme stag ani inych som taketo spravanie nespozoroval vzdy drzal +- rovnaky tlak aj v otackach pri jazde.Je to problem alebo je to bezne? Dakujem
12.10.2020 13:27:08
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Problem z tlakomDobrý den, neuvádíte žádné údaje o vozidle a motoru. Domnívám se, že jde o přeplňovaný motor a zde je možný nárůst tlaku na reduktoru.
29.9.2020 8:31:42
Jméno:
Miloš Předmět:
Kontrolka CHECK se nepravidelně rozsvěcujeDobrý den , mám pár měsíců namontovaný Stag u VW Sharan 2.0l .Nepravidelně se mi rozsvěcuje kontrolka Checku a diagnostika hlásí chybu 16795.Někdy to udělá po 100km,někdy po 800Km,jako nyní.Prosím o radu.S pozdravem Miloš
29.9.2020 8:57:17
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Kontrolka CHECK se nepravidelně rozsvěcujeDobrý den, chyba 16795 souvisí se sekundárním vzduchovým systémem a nejspíš nesouvisí s LPG. Pokud se objednáte na opravu u nás, jako Bosch servis a zástupce výrobce systémů STAG Vám umíme pomoci.
19.9.2020 22:58:06
Jméno:
Jirka Předmět:
Přestavba Vozidla Saab 9-3 s motorem 1.8tDobrý den, chtěl bych se informovat o možnosti přestavby mého Saaba 9-3 s přeplňovaným motorem 1.8t (kód motoru b207e). Který systém od firmy STAG by jste doporučili pro tento přeplňovaný motor? Doporučíme i přímaz ventilů? Případně máte i zkušenosti s přestavbou/spolehlivostí tohoto motoru? Děkuji moc za odpověď. Jirka
21.9.2020 8:07:14
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Přestavba Vozidla Saab 9-3 s motorem 1.8tDobrý den, doporučil bych systém STAG QBOX Basic, "přímaz ventilů" není nutný.
30.8.2020 1:19:06
Jméno:
Jiří Předmět:
STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívkyKoupil jsem Passat 1.8T, motor AWT , je v něm řidici jednotka STAG 4 QBOX basic, vstřiky Stag AC W01 a reduktor LOVATO RGJ UHP, koukal jsem na schéma zapojení a nemám v řídící jednotce zapojený hnědý drát-indukční cívka a fialové vodiče-lambda sonda. Je možné, aby systém fungoval správně bez těchto signálů? Zdá se mi mírně vyšší spotřeba, ale je to automat a navíc s chipem, tak nemůžu posoudit. díky
31.8.2020 7:47:27
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívkyDobrý den, u systému STAG 4 QBOX Basic, pokud není zapojený hnědý drát na cívku, jsou otáčky čteny z benzínových vstřikovacích pulsů. Fialové dráty k lambda sondě se nemusí připojovat. LPG má jiné fyzikální vlastnosti, než benzín mimo jiné má i jiný měrný obsah energie (výhřevnost). Protože je objemová výhřevnost LPG menší než u benzínu, je spotřeba LPG vždy vyšší o cca 15% než spotřeba benzínu.
Přidat záznam
Zajímá Vás víc?