Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <23>     >>   >5x>  

14.3.2024 11:23:45
Jméno: mates Předmět: nastavení hodnot
Dobrý den, již dlouhou dobu se snažím nastavit ve svém voze škoda octavia 1U 2.0 řídicí jednotku plynu v tlaku plynu v barech ale ani mistr plynař mi nedokázal říct kolik baru by mělo být na pracovním tlaku a na minimálním . Dokazali by jste mi nějakou formou poradit ? jinak lpg mám stag 300.
Děkuji za případné nápady . mates
14.3.2024 13:35:01
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: nastavení hodnot
Dobrý den, tlak plynu (LPG) se nastavuje na regulátoru tlaku (reduktoru). V diagnostickém programu je pak zobrazena hodnota v barech jako rozdíl tlaku regulátoru a tlaku v sacím potrubí. Obvykle se pohybuje kolem 1,1 bar. POZOR!!! Pokud změníte tlak, dojde tím pádem i ke změně složení palivové směsi, proto je vždy třeba ověřit jízdní zkouškou nastavení palivové mapy a případně provést příslušné korekce nastavení. Bez potřebných znalostí n e d o p o r u č u j i jakkoli zasahovat do nastavení LPG systému a vždy opravu svěřit odbornému servisu!

5.3.2024 15:42:26
Jméno: Radovan Dokoupil Předmět: Nastavení teploty přepnutí na LPG.
Dobrý den, Peugeot 206 1.6 přepíná na LPG při 70ti stupních. Dá se nastavit nižší teplota a jaká je vhodná? Systém EUROPEGAS.
Děkuji.
6.3.2024 7:10:50
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Nastavení teploty přepnutí na LPG.
Dobrý den, oproti teplotě motoru se teplota pro přepnutí na LPG snímá samostatným čidlem, které je umístěné přímo na reduktoru (odparníku). Teplotu přepnutí je možné zjistit a také nastavit v diagnostickém programu. Obvykle se nastavuje 35 oC. Nižší teplota nemusí zajistit dostatečné odpaření kapalné fáze LPG a to může mít vliv na nesprávné složení palivové směsi.

29.2.2024 19:46:57
Jméno: MArtin Lukeš Předmět: Chyba 3. vstřikovače
Dobrý den.

Podobně se chovala moje Mazda CX3. Jednotka motoru hlásila chybu zapalování na třetím válci.
Nové svíčky, prohození zapalovacích jednotek.. nakonec pomohla výměna řídící jednotky LPG.
Od té doby mám klid.
Akorát tohle auto asi LPG nemá rádo, na benzin stabilní pohodový provoz. Na LPG nestabilní volnoběh, občas něco jako "turbodíra". Za studena někdy i zhasne motor. Systém mám rok a půl a stále ho s plynařem ladíme.
Inu snad si dá říct japonec, nakonec. :-)

20.2.2024 23:29:10
Jméno: Petr Předmět: 4 krát 4 pípnutí
Dobrý den ,mám Vitaru 1.6,2018 ,stag s primazavanim. Sporadicky se stává,po jízdě na Lpg,když vypnu zapalování ,tak se ozve 4krat 4pipnuti(3xkratce+1dlouze). Při otočení klíče v zapalování,se rozsviti kontrolky a Lpg opět 4x4pipnuti ,ale při jízdě se Lpg nezapne a kontrolka na přepínání benzin/Lpg ,rychle bliká. Po zhasnutí a nastartování motoru se Lpg přepne a zase funguje. A je jedno,jestli je venku minusová,nebo plusova teplota,jestli je nadrz plná ,v půlce,nebo skoro prázdná.
21.2.2024 7:37:52
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: 4 krát 4 pípnutí
Dobrý den, zvukové signály u systému STAG jsou následující: Tři pípnutí, pokud systém přepnul na benzín z důvodu příliš nízké hladiny v nádrži LPG.  Tři krátká pípnutí a jedno dlouhé pípnutí v případě závady řídící jednotky LPG.  Dvě krátká pípnutí a jedno dlouhé pípnutí při každém přepnutí spínače zapalování (klíčku) jsou upozornění, že je třeba systém zkontrolovat.  Tři dlouhá pípnutí opakovaná každou minutu připomínají, že motor běží v nouzovém režimu.
Rychlé blikání (4x za sekundu) signalizuje chybu LPG systému např. chybu v instalaci LPG systému nebo prázdnou LPG nádrž.
Navštivte proto svého plynaře, který diagnostikou zkontroluje LPG systém a provede potřebné úkony.

13.2.2024 22:37:16
Jméno: Alan Předmět: Nesmyslné data z Lambdy
Dobrý den, mám Stag-4 QMAX Plus. Poslední dobou začalo auto při jízdě na plyn pocukávat, vynechávat a ztrácet výkon po zahřátí motoru. Přes diagnostiku benzínové ŘJ motoru při nezahřátém motoru ukazuje lambda standardní hodnoty, takovou tu sinusoidu jak při jízdě na benzín, tak na plyn. Po zahřátí motoru jsou hodnoty na benzín stále stejné, ale na plyn to začne zlobit, chvíli jsou hodnoty normální a chvílí se změní "sinusoida" v rovnější čáru s malými výchylkami. Z toho se rozhodí i korekce, které dělá ŘJ podle hodnot z lambdy. Zkoušeli jsem měnit cívku, kabely k cívce a svíčky a taky plynové vstřikovače, ale bez zásadní změny. Tomuto nejhoršímu stavu, kdy auto už pak téměř na plyn nejede, předcházel nalomený napájecí plusový drát k řídící jednotce a celé plynové soustavě, který způsoboval náhodné vypínání a zapínání jednotky za chodu. Poradili byste prosím co by mohlo způsobovat toto cukání atd. a divné data z lambdy po zahřátí motoru/auta?
Už dvakrát bylo toto auto u plynaře, ale nic nenašel. Mohla by to způsobit případně nakopnutá ŘJ, nebo nějaký studeňák? Nebo špatný kontakt v kabeláží do ECU motoru? Nevím, kde a jak je to zapojené. Děkuji
14.2.2024 7:44:20
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Nesmyslné data z Lambdy
Dobrý den, pokud plynař s použitím diagnostiky závadu nezjisti, nebudu se pouštět do úvah, co by závadu mohlo způsobovat. Pro zjištění závady je třeba provést diagnostiku jak LPG sytému, tak i benzínové části vozidla, případně provést další doplňková měření. Navštivte jiného plynaře případně se můžete na servis objednat i u nás na tel. 606 659 530.

1.2.2024 18:54:15
Jméno: Petr Předmět: Stag 300-6 plus
Dobry den, je jednoduse zamenitelna jednotka Stag 300-6 plus za stag 300-6 Qmax plus nebo basic? Diky
2.2.2024 7:21:39
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stag 300-6 plus
Dobrý den, řídící jednotku STAG 300-6 plus lze zaměnit za jednotku STAG 300-6 QMAX Basic. Po záměně je potřeba provést její základní nastavení, autokalibraci a při jízdní zkoušce ověřit správnost nastavení plynové mapy, případně provést příslušné korekce.

8.1.2024 21:07:52
Jméno: Petr Černý Předmět: Problémy se startováním
Dobrý den,
loni jsem koupil ojetý vůz Lada Priora přestavěný na LPG (STAG 4 Tomasetto IG1). Nezaznamenal jsem žádné problémy do chvíle, než jsem nechal řídit dceru s čerstvým řidičákem, které při rozjezdu na křižovatce motor "zdechl" a nebyla s to nastartovat. Zjistil jsem, že to nebylo její neschopností ale tím, že zahřátý motor nejde nastartovat pravděpodobně proto, že přepnutí na benzín na zahřátém motoru neprobíhá tak jak je indikováno. Ani ruční přepnutí na benzín tlačítkem nepomáhalo. Po několika měsících začal zlobit regulátor volnoběhu. Ten byl vyměněn za nový se kterým již volnoběh funguje jak má, ale startování na benzín se stalo ještě problematičtější (možná je to jen náhoda). S teplým motorem není problém nastartovat se studeným pak záleží na tom jak moc je motor prohřátý. Po kratších jizdách (a zchladnutí motoru) motor startuje pohodově. Po delší jízdě (a zchladnutí motoru) je startování utpením pro startér i akumulátor (jako by nedocházelo ke vstřikování benzínu). Vyměnil jsem už kdeco co má vliv na přípravu palivové směsi (od svíček, kabelů přes čidla po čerpadlo benzínu) aniž by se dostavil výsledek. Před pravidelnou roční revizí LPG bych rád odhalil, zda je problém v benzínové nebo LPG soustavě. Vyjel jsem LPG z nádrže, vyjmul jsem poté pojistku, která napájí LPG řídící jednotku, avšak problém se startováním zůstává. Vzhledem k tomu, jak se problém se startováním projevuje, rád bych ručně přepnul přívod paliva výhradně na benzín, abych zjistil, zda se obrátit na klasický servis nebo zda problém vyřeší seřízení LPG. Netuším však zda ruční přepnutí ventilu na benzín je u STAG 4 Tomasetto IG1 vůbec možné a jak to lze provést.
9.1.2024 8:04:08
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Problémy se startováním
Dobrý den, LPG systém vypnete jak tlačítkem (při vypnutém stavu na tlačítku nesvítí žádná dioda) tak i vyjmutím pojistky. Odstranění závady bude vyžadovat provedení diagnostiky jak benzínové, tak i plynové části vozidla. Navštivte proto odborný servis.

4.1.2024 14:42:14
Jméno: Filip Kadlec Předmět: Chyba 3. vstřikovače
Dobrý den, rád bych se zeptal čím může být způsobena chyba mého LPG. Jedná se o Stag 200 GoFast 4 vstřik. Aktuálně při překročení 100kmh mi padá po chvíli řídící jednotka do chyby na 3. vstřiku. Při přepojení konektoru z 3. vstřiku na 4. vstřik je stále chyba na 3. vstřiku, tedy není chyba na vstřikovači.
Pokud jedu do 100kmh chyba se neprojeví. Jakmile spadne řídící jednotka do chyby, stačí plyn skrze přepínač vypnout a znovu zapnout a vše opět funguje.... Chybu vidím po připojení řídící jednotky k diagnostice/SW.
5.1.2024 7:20:20
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Chyba 3. vstřikovače
Dobrý den, v prvé řadě doporučuji zkontrolovat stav elektroinstalace. Pokud bude vše v pořádku bude třeba provést zkušební jízdu s připojenou diagnostikou a pokusit se závadu navodit. Navštivte proto svého plynaře, případně se můžete na servis objednat u nás na tel. 606 659 530.

3.1.2024 19:53:42
Jméno: Pavel Předmět: STAG300 neprepne na LPG
Dobry den, stal jsem se majitelem auta na lpg, kde je jednotka stag 300. Auto dlouho stalo, na zacatku prepnulo na plyn, ale pak zacelo jet na tri valce-vadna civka. Probehla vymena, ted jede auto na benzin v poradku, diagnostika nehlasi zadnou chybu. Ale na plyn neprepne, v motoru cvakne, zakolisaji otacky, zacne pipat prepinac benzin/plyn a rozblika se rychle zelena kontrolka. Jeste dosel flashlube-muze kvuli tomu neprepnout na lpg? Dekuji Pospisil
4.1.2024 7:18:41
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: STAG300 neprepne na LPG
Dobrý den, pokud máte nainstalované elektronické dávkování aditiva zapojené tak, že při spotřebování aditiva dojde k odpojení plynového pohonu, pak to může být jednou z příčin, proč nedojde k přepnutí. Dále může být vadný některý komponent LPG soustavy např. některý snímač, elektroventil atd.. Pro zjištění a odstranění závady bude třeba připojit LPG systém k diagnostickému programu. Navštivte proto svého plynaře, případně se na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

27.12.2023 19:46:01
Jméno: Josef Předmět: Stak 300 Isa2
Zdravím, potřebuji nastavit volnoběh plynu, na mapě když posouvám křivku bohatosti směsi (při 600-800 otáček) nahoru a dolů tak se nic nelepší, spíše naopak, jak se to dá jinak nastavit? Děkují za odpověď
2.1.2024 10:15:11
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stak 300 Isa2
Dobrý den, příčin, proč kolísají otáčky ve volnoběhu, může být více. Doporučuji zkontrolovat zapalovací soustavu (svíčky, kabely, zapalovací moduly), stav plynových vstřikovačů a zkontrolovat složení palivové směsi LPG. Navštivte proto svého plynaře.

22.12.2023 14:23:31
Jméno: Radomír Předmět: problém s plynem
Dobrý den, koupil jsem saab 9-3 s motorem B207R s přestavbou na STAG 300 a mám celkem dost problémů. Dočetl jsem se, že jednotka plynu se sama přepne na plyn, když dosáhne správné teploty, tohle se ale neděje a musím na plyn přepnout sám tlačítkem. Další problém je když natankuju plnou nádrž plynu tak hned po prvních 30 km se mi vypne jeden čtvereček stavu množství plynu, další čtvereček trvá pak ale třeba 70 km, další zase třeba 30 km a když svítil poslední čtvereček, tak jsem zjistil, když jsem šel natankovat, že v nádrži bylo ještě 25l plynu, i když jsem měl rozsvícený jenom jeden čtvereček. Další problém, jedu s jedním čtverečkem plynu s tím že vím že tam je cca 20l plynu a vytočím motor tak do 4tis otáček a začne mi plyn intenzivně pípat a dioda chaoticky blikat, tak jsem přepnul na benzín a pak zpátky na plyn a vše potom bylo v pořádku. Po 3 dnech (po asi 60km) se mi stala stejná situace, kdy mi začalo to zase pípat, ale přepnutí na benzín a zpátky nepomohlo a pípaní se opakovalo. Tak mě napadlo, že by to mohlo být, že v nádrži je málo plynu, ale po natankování jsem zjistil že tam bylo ještě 10l. Poslední věc je, že mám v diagnostice 2 chyby motoru. Jedna je chudá směs paliva a druhá "relé +15" a po konzultaci s automechanikem, tak říkal, že by ty 2 chyby motoru mohli souviset s plynem.
2.1.2024 9:45:59
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: problém s plynem
Dobrý den, pro odstranění Vámi popsaných závad bude zapotřebí navštívit odborný servis s prázdnou LPG nádrží, kde připojí LPG systém k diagnostickému programu, zjistí, zda je správně nastaven snímač hladiny LPG, případně provedou kalibraci ukazatele hladiny LPG, zkontrolují elektroinstalaci se zaměřením na napájení LPG systému a provedou jízdní zkoušku při které zkontrolují palivovou mapu LPG a případně provedou potřebné úpravy bohatosti směsi. Na opravu se můžete objednat i u nás na tel. 606 659 530.

7.12.2023 20:45:09
Jméno: Filip Předmět: záruka na STAG 400 DPI
Dobrý den, jaká je záruka na řídící jednotku STAG 400 DPI? Děkuji
8.12.2023 7:20:38
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: záruka na STAG 400 DPI
Dobrý den, záruka je 2 roky.

27.11.2023 3:18:38
Jméno: Adamec Předmět: Patrik
Ahojte.Mám otázku.Už sa mi 2x stalo keď ma preplo z benzínu na LPG že bolo počuť aj pipnutie.Vždy prepne bez pipnutia.Je to štandardná vec?Ďakujem
27.11.2023 7:21:28
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Patrik
Dobrý den, standardní věc to není, zvukový signál Vás upozorňuje na závadu LPG systému. Je třeba navštívit odborný servis, kde pomocí připojení k diagnostickému programu závadu zjistí a následně odstraní.

6.11.2023 14:50:49
Jméno: Michaela Předmět: Bmw přestavba na lpg
Dobrý den mám bmw 325xi 2,5l benzín 4×4 pán ho chce předělat na plyn.mate s tím nějaké zkušenosti?
7.11.2023 7:19:51
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Bmw přestavba na lpg
Dobrý den, motory BMW vybavené systémem Valvetronic v kombinaci se systémem Double Vanos mají variabilní zdvih ventilů a pokud motor funguje jak má, tak je škrtící klapka stále otevřena. Tyto motory běžně přestavujeme na pohon LPG.

31.10.2023 14:39:15
Jméno: David H. Předmět: Červená dioda rezervy se rozsvěcí příliš brzy
Dobrý den,
mám asi měsíc nainstalovaný LPG systém STAG 300. Už asi 180 km jedu na tzv. rezervu, tedy svítí červená dioda na jednotlačítkovém kabinovém měřáku. Je to normální stav? Nemůže být chybný plovák v multiventilu? Ten je myslím značky Tomasetto. Červená dioda svítí i na samotném ventilu po zapnutí klíčku zapalování. Díky za odpověď.
1.11.2023 7:34:03
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Červená dioda rezervy se rozsvěcí příliš brzy
Dobrý den, navštivte s prázdnou nádrží servis, který systém montoval a v rámci záruky Vám provede znovu nastavení ukazatele stavu LPG.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <23>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací