Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska


Diskusní fórum STAG LPG/CNG - Problémy se startováním

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



8.1.2024 21:07:52
Jméno: Petr Černý Předmět: Problémy se startováním
Dobrý den,
loni jsem koupil ojetý vůz Lada Priora přestavěný na LPG (STAG 4 Tomasetto IG1). Nezaznamenal jsem žádné problémy do chvíle, než jsem nechal řídit dceru s čerstvým řidičákem, které při rozjezdu na křižovatce motor "zdechl" a nebyla s to nastartovat. Zjistil jsem, že to nebylo její neschopností ale tím, že zahřátý motor nejde nastartovat pravděpodobně proto, že přepnutí na benzín na zahřátém motoru neprobíhá tak jak je indikováno. Ani ruční přepnutí na benzín tlačítkem nepomáhalo. Po několika měsících začal zlobit regulátor volnoběhu. Ten byl vyměněn za nový se kterým již volnoběh funguje jak má, ale startování na benzín se stalo ještě problematičtější (možná je to jen náhoda). S teplým motorem není problém nastartovat se studeným pak záleží na tom jak moc je motor prohřátý. Po kratších jizdách (a zchladnutí motoru) motor startuje pohodově. Po delší jízdě (a zchladnutí motoru) je startování utpením pro startér i akumulátor (jako by nedocházelo ke vstřikování benzínu). Vyměnil jsem už kdeco co má vliv na přípravu palivové směsi (od svíček, kabelů přes čidla po čerpadlo benzínu) aniž by se dostavil výsledek. Před pravidelnou roční revizí LPG bych rád odhalil, zda je problém v benzínové nebo LPG soustavě. Vyjel jsem LPG z nádrže, vyjmul jsem poté pojistku, která napájí LPG řídící jednotku, avšak problém se startováním zůstává. Vzhledem k tomu, jak se problém se startováním projevuje, rád bych ručně přepnul přívod paliva výhradně na benzín, abych zjistil, zda se obrátit na klasický servis nebo zda problém vyřeší seřízení LPG. Netuším však zda ruční přepnutí ventilu na benzín je u STAG 4 Tomasetto IG1 vůbec možné a jak to lze provést.
9.1.2024 8:04:08
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Problémy se startováním
Dobrý den, LPG systém vypnete jak tlačítkem (při vypnutém stavu na tlačítku nesvítí žádná dioda) tak i vyjmutím pojistky. Odstranění závady bude vyžadovat provedení diagnostiky jak benzínové, tak i plynové části vozidla. Navštivte proto odborný servis.


Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací