Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska


STAG-300 ISA2


Mikroprocesorová řídící jednotka STAG-300 ISA2 vychází z osvědčeného a spolehlivého systému STAG-300 Plus. Při aktualizaci řídící jednotky byl použit inteligentním systémem autoadaptace druhé generace - ISA2. Hlavním úkolem systému ISA2 je kontinuální, automatická úprava mapy plynu v závislosti na otáčkách motoru.

 

Pokud zapnete "Autoadaptaci" načtou se body mapy benzínu. Zvukový signál informuje řidiče, zda byla mapa správně načtena. Po vytvoření benzínové mapy, systém ISA2 automaticky přepne do plynu. Od té chvíle, se autoadaptace provádí kontinuálním porovnáváním chodu motoru na plyn, v rámci určitých parametrů (zatížení a rychlosti) s dříve načtenou referenční mapou plynu. Díky inovativnímu řešení poskytuje systém ISA2 přesnější výpočet dávky dodaného plynu do sacího potrubí zážehového motoru.

Instalace nové generace
Mikroprocesorová řídící jednotka STAG-300 ISA2, je založena na osvědčeném a spolehlivém systému STAG-300 Plus. Je vybavena inteligentním systémem autoadaptace druhé generace - ISA2.

Hlavním úkolem systému ISA2 je kontinuální, automatická úprava mapy plynu v závislosti na otáčkách motoru.

Po zvolení funkce "Auto adaptace" se načtou body benzínové mapy. Zvukový signál upozorní řidiče, zda byla mapa správně načtena. Po vytvoření benzínové mapy  systém ISA2 automaticky přepne na plyn. Od té chvíle, autoadaptace probíhá kontinuelně a porovnává chod motoru v nadefinovaných parametrech (zatížení a rychlosti) s referenční mapou benzínu a plynu. Díky inovativnímu řešení ISA2 systém poskytuje přesnější výpočet dávky plynu dodávaného do sacího potrubí motoru.
 

Mezi další výhody
Řídící jednotka je vybavena moderním softwarem. Je zde také možnost manuálního nastavení provozních parametrů, v závislosti na teplotě plynu a otáčkách motoru. Navíc je možná volba pro motory Wankel s rotačním pístem, stejně jako schopnost číst signál rychlosti motoru ze snímače vačkové hřídele. Software má také funkci snížení tlaku plynu v průběhu režimu cut-off a možnost vyhřívání plynových vstřikovačů.
Dále software řídící jednotky STAG 300 ISA2 umožňuje splnění emisních limitů u vozidel Euro 5.

Nejnovější technologie a nejvyšší kvality výrobku zaručuje spolehlivost STAG-300 ISA2.

 

Nové funkce ovladače
• Inteligentní autoadaptace ISA2 (automatická úprava mapy plynu v závislosti na otáčkách motoru).
• Korekce regulátoru tlaku v režimu cut-off.
• Vyhřívání vstřikovačů plynu při teplotě ≤ 10 ° C
• Monitorování vyhřívání plynových vstřikovačů  (minimalizuje se výskyt chyby "Check engine" v řídící jednotce)
• Vhodnost pro Wankel motory.
• Možnost snímat signál otáček ze snímače polohy vačkové hřídele.
• Rozšířený výběr v seznamu plynových vstřikovačů (o HANA 2000) a teplotních čidel plynu (REG, RAIL, SL)
• Další zvukový signál informující o startu motoru v nouzovém režimu.
• Možnost nastavit maximální počet startů v nouzovém režimu.

 

Použití
Řídící jednotka je určena pro všechny vozy s počtem válců benzínového motoru 1-8, včetně motorů Valvetronic bez klapky v sacím potrubí (používá se např. u BMW), turbo motory, a motory se sekvenčním, polo-sekvenčním a full group vstřikováním paliva. Řídící jednotka je také vhodná pro motory Wankel.

Vložený emulátor vstřikování benzínu má zástrčku Europe/ Bosh. STAG-300 ISA2 spolupracuje s  programen AcGasSynchro.


Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací