STAG 400 DPI je moderní sekvenční řídící jednotka, která umožňuje dávkování plynu pro vybrané modely automobilů s přímým vstřikem paliva.
STAG 400 DPI je speciální řešení pro vozidla s motory s přímým vstřikováním paliva - v závislosti na kódu motoru - v následujících modelech:
Seznam vozidel a motor kódů:
Kód motoru BZB | |||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | A3 | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Audi | A3 Cabrio | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Seat | Altea/Altea XL | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Seat | Leon | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Seat | Toledo | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Octavia II | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Superb II | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
VW | Passat | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
VW | Passat CC | 1,8 TFSI | 160 HP, 118 KW |
Kód motoru JQDA, JQDB, (B4164T3) | |||
Mark | Model | Motor | Výkon |
Ford | C-MAX | 1.6 SCTi EcoBoost | 150 HP, 110 KW |
Ford | Grand C-MAX | 1.6 SCTi EcoBoost | 150 HP, 110 KW |
Ford | Focus | 1.6 SCTi EcoBoost | 150 HP, 110 KW |
Volvo | S60 | 1.6 GTDi T3 | 150 HP, 110 KW |
Volvo | V40 | 1.6 GTDi T3 | 150 HP, 110 KW |
Volvo | V60 | 1.6 GTDi T3 | 150 HP, 110 KW |
EKód motoru VK56VD | |||
„Je nutné použít u tohoto motoru řídící jednotku s emulátorem ISE-VK”. | |||
Mark | Model | Engine | Power |
Infiniti | QX56 | 5.6 DIG | 400 HP, 300KW |
Infiniti | QX80 | 5.6 DIG | 400 HP, 300KW |
Nissan | Patrol | 5.6 DIG | 400 HP, 300KW |
Universální kód motoru pro 4-válce skupiny vozidel VAG (motory o objemu 1.6 a vyšší, r. výroby 2011 a starší) |
|||
kód motoru |
A20NHT | ||
Montáž může být provedena pouze u vozidel, která mají řídící jednotku značky “BOSCH” | |||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Opel | Insignia | 2.0T | 220 HP, 162 KW |
Engine code | 1AZ-FSE | ||
"Je nutné použít emulátor ISE-D4. Připojení řídící jednotky Stag 400 k vozidlu s tímto kódem bez použití emulátoru ISE-D4 způsobí poškození řídící jednotky plynu a v takovém případě se na poškození nevztahuje záruka". | |||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Toyota | Avensis / RAV4 | 2,0 VVTi D4 | 110 KW |
Engine code | BDX | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
AUDI | A6 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 KW |
AUDI | A8 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 KW |
AUDI | A8L | 2,8 FSI | 209 KM, 154 KW |
Engine code | L3 | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Mazda | CX7 | 2,3 DISI Turbo | 260 HP , 191 KW |
Engine code | CALB | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | Q5 | 3,2 FSI | 265 HP , 195 KW |
Engine code | BVY, BVX, BVZ | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 150 HP , 110 KW |
Engine code | BPY | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 HP 147 KW |
Engine code | CAXA | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 HP , 90 KW |
Engine code | CDA | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 HP, 118 KW |
Engine code | LF3F | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 151 HP, 111 KW |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 155 HP, 114 KW |
Engine code | BWA | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 200 HP, 147 KW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 200 HP, 147 KW |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 200 HP, 147 KW |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 200 HP, 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 200 HP, 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 200 HP, 147 KW |
Engine code | BAR | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 350 HP, 257 KW |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 350 HP, 257 KW |
Engine code | AUK | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | A4 | 3,2 FSI | 256 HP, 188 KW |
Audi | A6 | 3,2 FSI | 256 HP, 188 KW |
Engine code | BHK | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
Audi | Q7 | 3,6 FSI | 280 HP, 206 KW |
VW | Touareg | 3,6 FSI | 280 HP, 206 KW |
Engine code | G4FD | ||
Značka | Model | Motor | Výkon |
HYUNDAI i40 | i40 | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
HYUNDAI | i30 | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
HYUNDAI | ix35 / Tuscon | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
HYUNDAI | Accent 2010 - | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
HYUNDAI | Elantra 2011- | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
KIA | Soul | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
KIA | Cee’d | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
KIA | Carens | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
KIA | Sportage | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
KIA | ProCeed 2013 - | 1.6 GDI | 135 HP, 99 KW |
STAG 400 DPI jako jediná řídící jednotka na trhu funguje perfektně u benzínových motorů s technologií přímého vstřikování paliva, která je stále více a běžně používána u moderních vozidel s benzínovými motory. Vzhledem k této skutečnosti jsou vozidla s přímo vstřikovými motory vybavená instalací plynu STAG 400 DPI ekonomičtější a ekologičtější.
Technologicky vyspělé motory jsou podporovány řadou elektronických komponentů, které jsou velmi citlivé na jakékoliv změny v továrním nastavení provozních parametrů. Proto jakýkoliv systém namontovaný do vozidla musí naprosto perfektně spolupracovat s řídící jednotkou vozidla. Systémem STAG 400 DPI je zajištěna vynikající integrace benzínového a plynového systému u motorů s přímým vstřikováním paliva.
STAG 400 DPI je vyroben s použitím nejnovějších technologií a vysoce kvalitních elektronických součástek a je vybaven inovativním softwarem s řadou užitečných funkcí.
To vše z něj dělá v současné době nejmodernější, nejlepší řídící jednotku plynu pro motory s přímým vstřikováním benzínu.
Výhody instalace STAG 400 DPI:
- přesné dávkování plynu v celém rozsahu otáček s minimální spotřebou benzínu,
- udržování klíčových provozních parametrů motoru při plném výkonu, jako u benzínu,
- inovativní způsob, jak zajistit stabilní dávku provozu spalovacích motorů,
- automatický, nepostřehnutelný přechod na plyn,
- schéma zapojení a kalibrace jsou podobné ostatním jednotkám STAG,
- použití nových nástrojů pro rychlou kalibraci,
- mimořádná přesnost auto-kalibrace,
- vestavěný adaptér OBDII / EOBD,
- rozsáhlý systém vlastní diagnostiky,
- integrovaný emulátor tlaku paliva,
- grafická mapa 3D,
- extra vstřikování a čtení korekcí ECU,
- náhled provozních parametrů na osciloskopu,
- transparentní program pro kalibraci.
Komunikace s OBD II / EOBD
Řídící jednotka má integrovaný adaptér pro propojení s benzínovou řídící jednotkou přes protokoly OBD II / EOBD:
ISO-15765
ISO-14230
ISO-9141
Komfort a pohodlí
Aplikace STAG 400 DPI poskytuje pohodlnou, dynamickou a ekonomickou jízdu v plném rozsahu parametrů garantovaných výrobcem.
Instalace zařízení STAG 400 DPI je dokonale upravena a kontrola seřízení je vyžadována pouze při periodické revizi plynového systému.
TECHNICKÁ PODPORA STAG
PRO SMLUVNÍ PARTNERY
Král Pavel
e-mail: technik@autogascentrum.cz
mobil: +420 602 518 625
telefon: +420 383 324 912
prave menu