Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska


STAG 400 DPI


STAG 400 DPI je moderní sekvenční řídící jednotka, která umožňuje dávkování plynu pro vybrané modely automobilů s přímým vstřikem paliva.

STAG 400 DPI je speciální řešení pro vozidla s motory s přímým vstřikováním paliva - v závislosti na kódu motoru - v následujících modelech:

 Seznam vozidel a motor kódů:

Kód motoru BZB
Značka Model Motor Výkon
Audi A3 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Audi A3 Cabrio 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Seat Altea/Altea XL 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Seat Leon 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Seat Toledo 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Skoda Octavia II 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Skoda Superb II 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
VW  Passat 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
VW  Passat CC 1,8 TFSI   160 HP, 118 KW
Kód motoru JQDA, JQDB, (B4164T3) 
Mark Model Motor Výkon
Ford C-MAX 1.6 SCTi EcoBoost 150 HP, 110 KW
Ford Grand C-MAX 1.6 SCTi EcoBoost 150 HP, 110 KW
Ford  Focus 1.6 SCTi EcoBoost 150 HP, 110 KW
Volvo S60  1.6 GTDi T3 150 HP, 110 KW
Volvo V40  1.6 GTDi T3 150 HP, 110 KW
Volvo V60  1.6 GTDi T3 150 HP, 110 KW
EKód motoru VK56VD
„Je nutné použít u tohoto motoru řídící jednotku s emulátorem ISE-VK”.
Mark Model Engine Power
Infiniti QX56 5.6 DIG 400 HP, 300KW
Infiniti QX80 5.6 DIG 400 HP, 300KW
Nissan Patrol 5.6 DIG 400 HP, 300KW

 

Universální kód motoru pro 4-válce skupiny vozidel VAG

(motory o objemu 1.6 a vyšší, r. výroby 2011 a starší)
Universální kód motoru pro servis skupiny VAG  4-válcová vozidla s motory 1.6 l a více a vyrobená do r. 2011.

 
kód motoru
A20NHT
Montáž může být provedena pouze u vozidel, která mají řídící jednotku značky “BOSCH”
Značka Model Motor Výkon
Opel Insignia 2.0T 220 HP, 162 KW
 
Engine code 1AZ-FSE
"Je nutné použít emulátor ISE-D4. Připojení řídící jednotky Stag 400 k vozidlu s tímto kódem bez použití emulátoru ISE-D4 způsobí poškození řídící jednotky plynu a v takovém případě se na poškození nevztahuje záruka".
Značka Model Motor Výkon
Toyota Avensis / RAV4 2,0 VVTi D4 110 KW
   
Engine code BDX
Značka Model Motor Výkon
AUDI  A6 2,8 FSI 209 KM, 154 KW
AUDI A8 2,8 FSI 209 KM, 154 KW
AUDI A8L 2,8 FSI 209 KM, 154 KW
Engine code L3
Značka Model Motor Výkon
Mazda CX7 2,3 DISI Turbo 260 HP , 191 KW
Engine code CALB
Značka Model Motor Výkon
Audi Q5 3,2 FSI 265 HP , 195 KW
Engine code BVY, BVX, BVZ
Značka Model Motor Výkon
Audi A3 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
Seat Leon 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
Seat Toledo 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
VW Eos 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
VW Golf 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
VW Golf Plus 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
VW Jetta 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
VW Passat 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
VW Turan 2,0 FSI 150 HP , 110 KW
Engine code BPY
Značka Model Motor Výkon
Audi  A3 2,0 TSI 200 HP 147 KW
Audi TT 2,0 TSI 200 HP 147 KW
VW Eos 2,0 TSI 200 HP 147 KW
VW Golf 2,0 TSI 200 HP 147 KW
VW Jetta 2,0 TSI 200 HP 147 KW
VW Passat 2,0 TSI 200 HP 147 KW
Engine code CAXA
Značka Model Motor Výkon
Skoda Octavia II 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW Golf 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW Golf Estate 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW Golf Plus 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW  Jetta 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW Passat 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW  Scirocco 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
VW Eos 1,4 TSI 122 HP , 90 KW
Engine code CDA
Značka Model Motor Výkon
Audi A3 (08-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Audi  A3 Cabrio (09-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Audi TT (08-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Seat Altea/Altea XL (09-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Skoda Octavia II (08-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Skoda Superb II (08-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Skoda Yeti (09-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
VW Golf (09-) 1,8 TSI 160 HP, 118 KW
Engine code LF3F
Značka Model Motor Výkon
Mazda 3 2,0 DISI  151 HP, 111 KW
Mazda 6 2,0 DISI  155 HP, 114 KW
Engine code BWA
Značka Model Motor Výkon
Audi A3 2,0 TFSI    200 HP, 147 KW
Audi TT 2,0 TFSI    200 HP, 147 KW
Seat Altea XL   2,0 TSI    200 HP, 147 KW
Seat Altea XL   2,0 TSI Freetrack    200 HP, 147 KW
Seat Leon 2,0 TFSI FR  (Cupra)   200 HP, 147 KW
Seat Toledo 2,0 TFSI    200 HP, 147 KW
Skoda Octavia 2,0  VRS   200 HP, 147 KW
VW Eos 2,0 TFSI    200 HP, 147 KW
VW Golf 2,0 GTI FSI    200 HP, 147 KW
VW Jetta 2,0 TFSI    200 HP, 147 KW
VW Passat 2,0 TFSI    200 HP, 147 KW
Engine code BAR
Značka Model Motor Výkon
Audi Q7 4,2 FSI    350 HP,  257 KW
VW Touareg 4,2 FSI    350 HP,  257 KW
Engine code AUK
Značka Model Motor Výkon
Audi A4 3,2 FSI  256 HP, 188 KW
Audi A6 3,2 FSI 256 HP, 188 KW
Engine code BHK
Značka Model Motor Výkon
Audi Q7 3,6 FSI 280 HP, 206 KW
VW Touareg 3,6 FSI 280 HP, 206 KW
Engine code G4FD
Značka Model Motor Výkon
HYUNDAI i40 i40 1.6 GDI  135 HP, 99 KW
HYUNDAI i30 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
HYUNDAI ix35 / Tuscon 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
HYUNDAI Accent 2010 -  1.6 GDI 135 HP, 99 KW
HYUNDAI Elantra 2011- 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
KIA Soul 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
KIA Cee’d 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
KIA Carens 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
KIA Sportage 1.6 GDI 135 HP, 99 KW
KIA ProCeed 2013 - 1.6 GDI 135 HP, 99 KW

STAG 400 DPI jako jediná řídící jednotka na trhu funguje perfektně u benzínových motorů s technologií přímého vstřikování paliva, která je stále více a  běžně používána u moderních vozidel s benzínovými motory. Vzhledem k této skutečnosti jsou vozidla s přímo vstřikovými motory vybavená instalací plynu STAG 400 DPI  ekonomičtější a ekologičtější.

Technologicky vyspělé motory jsou podporovány řadou elektronických komponentů, které jsou velmi citlivé na jakékoliv změny v továrním nastavení provozních parametrů. Proto jakýkoliv systém namontovaný do vozidla musí  naprosto perfektně spolupracovat s řídící jednotkou vozidla. Systémem STAG 400 DPI je zajištěna vynikající integrace benzínového a plynového systému u motorů s přímým vstřikováním paliva. 

STAG 400 DPI je vyroben s použitím  nejnovějších technologií a vysoce kvalitních elektronických součástek a je vybaven inovativním softwarem s řadou užitečných funkcí.
To vše z něj dělá v současné době nejmodernější, nejlepší řídící jednotku plynu pro motory s přímým vstřikováním benzínu.

Výhody instalace STAG 400 DPI:
- přesné dávkování plynu v celém rozsahu otáček s minimální spotřebou benzínu,
- udržování klíčových provozních parametrů motoru při plném výkonu, jako u benzínu,
- inovativní způsob, jak zajistit stabilní dávku provozu spalovacích motorů,
- automatický, nepostřehnutelný přechod na plyn,
- schéma zapojení a kalibrace jsou podobné ostatním jednotkám STAG,
- použití nových nástrojů pro rychlou kalibraci,
- mimořádná přesnost auto-kalibrace,
- vestavěný adaptér OBDII / EOBD,
- rozsáhlý systém vlastní diagnostiky,
- integrovaný emulátor tlaku paliva,
- grafická mapa 3D,
- extra vstřikování a čtení korekcí ECU,
- náhled provozních parametrů na osciloskopu,
- transparentní program pro kalibraci.

Komunikace s OBD II / EOBD
Řídící jednotka má integrovaný adaptér pro propojení s benzínovou řídící jednotkou přes protokoly OBD II / EOBD:
ISO-15765
ISO-14230
ISO-9141
 
Komfort a pohodlí
Aplikace STAG 400 DPI poskytuje pohodlnou, dynamickou a ekonomickou jízdu v plném rozsahu parametrů garantovaných výrobcem.
Instalace zařízení STAG 400 DPI je dokonale upravena a kontrola seřízení je vyžadována pouze při periodické revizi plynového systému. 
 


Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací